Focus Club Tr
Bu site kapanmıştır.
YENİ sitemiz; www.FocusClubTr.com

Focus Club Tr
Bu site kapanmıştır.
YENİ sitemiz; www.FocusClubTr.com

Focus Club Tr
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
AnasayfaLatest imagesKayıt OlGiriş yap
uA_Y_C_A
9260 Mesajlar - 29%
YSF
5163 Mesajlar - 16%
esmerce
4642 Mesajlar - 14%
BARAN
3931 Mesajlar - 12%
drmert
2899 Mesajlar - 9%
siyah&beyaz
2446 Mesajlar - 8%
ALPER
1150 Mesajlar - 4%
madmax5
1091 Mesajlar - 3%
Anchowy61
914 Mesajlar - 3%
Samet Özeren
688 Mesajlar - 2%

Paylaş|

Focus I hakkında

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek
Sayfaya git : 1, 2, 3  Sonraki
YazarMesaj
Misafir
Misafir
avatar

Focus I hakkında Vide
MesajKonu: Focus I hakkında Focus I hakkında Icon_m12Perş. 8 Nis. - 6:55

Kronik problemleri
ön takımdan gelen takırtı ve lıkırtılar: Z-rot veya rotbaşı ile ilgili olup çözümü mevcuttur.
2000-2001 modellerde motor devrinin aşırı düşmesi stop etme gibi sorunlar : yazılım versiyonu güncellenmesi ile çözülmüştü.

Artıları :
Arka koltuk konforu hiçbir arabada yok. Süspansiyonlar çok iyi size çukur tümsek hissettirmiyor
Yol tutuşu mükemmel, 14" lastiklerle bile inanılmaz keyifli yol performansı vardı. Uzun yolda sizi asla yormuyor. Koltuk konforu iyi.
Benzinli 100Bg lik motoru şimdiki 115BG motora eşdeğer performans gösteriyordu.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BARAN
Yönetim
Yönetim
BARAN
Mesaj Sayısı : 3931
Nerden : Karşıyaka
Yaş : 46
Kayıt tarihi : 18/02/10

Focus I hakkında Vide
MesajKonu: Geri: Focus I hakkında Focus I hakkında Icon_m12Perş. 8 Nis. - 7:30

Ohh be sonunda şu konuya sahip çıkan bilgili bir üye oldu.
Sağolasın start verdin, ellerine sağlık yeah
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir
avatar

Focus I hakkında Vide
MesajKonu: Geri: Focus I hakkında Focus I hakkında Icon_m12Perş. 8 Nis. - 8:41

teşekkürler konuyu hatırladığım kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım.

Servis İpucu : KM sıfırlama düğmesine basılı tutarak kontağı çevirip çalıştırırsanız gösterge diagnostic menüsü açılıyor. bundan sonraki her tuşa basışta farklı bir moda geçer.
dijital devir ve dijital km sayacı olarak kullanılabilir.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
uA_Y_C_A
Yönetim
Yönetim
uA_Y_C_A
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10

Focus I hakkında Vide
MesajKonu: Geri: Focus I hakkında Focus I hakkında Icon_m12Perş. 8 Nis. - 8:43

Hmm...bilmiyordum bunu Smile

Konun başlamasına sevindim bende teşekkürler
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.focusclubtr.com
drmert
Moderatör
Moderatör
drmert
Mesaj Sayısı : 2899
Nerden : Hatay
Yaş : 44
Kayıt tarihi : 19/02/10

Focus I hakkında Vide
MesajKonu: Geri: Focus I hakkında Focus I hakkında Icon_m12Perş. 8 Nis. - 9:10

yeknet'ten ümitliyim Gülüş
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir
avatar

Focus I hakkında Vide
MesajKonu: Geri: Focus I hakkında Focus I hakkında Icon_m12Perş. 8 Nis. - 10:29

Bu kıyağımı hiç bir toyotacı yapmaz buyrun...

Odometer Display

Description

GAGE : Activates gauge sweep of all gauges, then displays present gauge values. Also carries out the checksum tests on ROM and EE. If the gauge sweep is inoperative, INSTALL a new instrument cluster.
All segments illuminated Illuminates all odometer segments. If any odometer segment is inoperative INSTALL a new instrument cluster.
bulb Illuminates all micro-controlled indicators and LEDs. Install a new indicator or LED as necessary.
r : Returns to normal operation of all micro-controlled indicators and LEDs and displays hexadecimal value for ROM level. (used when requesting assistance from the hotline). If alternating flashes for FAIL and ROM level are displayed, INSTALL a new instrument cluster.
EE : Displays the hexadecimal value for EE level (used when requesting assistance from hotline). If alternating flashes of FAIL and EE level are displayed replace instrument cluster.
dt : Displays hexadecimal coding of final manufacturing test date (used when requesting assistance from hotline).
dtc : Displays continuous DTC's in hexadecimal format. Pressing the SELECT/RESET button will display any DTCs stored before proceeding to the next step. See index below for description of trouble codes.
enG : Displays the English speed in MPH. Speedometer will indicate present speed within tolerances. Display will show 0 if input in not received. If input is invalid for one second or more, or if speed is 0.
m : Displays the metric speed data in kph. Speedometer will indicate present speed within tolerances. Display will show 0 if input in not received. If input is invalid for one second or more, or if speed is 0.
tAc : Displays the tachometer data received from the PCM via the SCP network within tolerances. Tachometer will indicate present RPM. Display will show 0 if input is no received, if input received is invalid for one second or more, or if engine RPM is 0.
FUEL : Displays the code (0-255) for the fuel sender input to the HEC. The fuel gauge will display a filtered fuel level value. This filter will keep the pointer from moving suddenly or erratically.
255 open send +/- 0
232 full stop +/- 0
215 Full mark +/- 10
178 3/4 mark +/- 8
138 1/2 mark +/- 7
93 1/4 mark +/- 5
41 E mark +/- 4
54 Low Fuel (0-59)
0-18 short (0-20 max)
OIL : Displays the code (0-250) for the oil pressure switch input to the HEC. Oil pressure gauge will indicate present oil pressure. Normal oil pressure (greater than 6psi) will display a value between 000 and 176. A low oil pressure or an inoperative engine oil pressure switch (less than 6 psi) will display a value greater than 176.
dEGC : Display of engine temperature in Degrees C input from cylinder head temperature sensor.
49 C "C" mark
60 C Normal band start
120 C Normal band end
-40 C No SCP message for 5 seconds
bAtt : Displays the code (0-255) for the battery voltage input to the HEC. Battery voltage gauge will indicate present battery voltage.
93-102 6.2-9.1 volts, low voltage
115-124 8.5-10.7 volts, Normal band start
215-225 15.8-18 volts, Norm band end
230-241 16.9-19.1 volts, high voltage
rhEo : Displays the present decimal rheostat dimming input, 0-255 (used when requesting assistance from the hotline)
rhi
rhS
rho Not used.
Cr : Displays the current RUN/START sense input. Display will show -h for high input with the ignition switch in the START position and -L for low input with the ignition switch in the RUN position.
PA-PE7 : not used.
GAGE : Repeats the display cycle
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
uA_Y_C_A
Yönetim
Yönetim
uA_Y_C_A
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10

Focus I hakkında Vide
MesajKonu: Geri: Focus I hakkında Focus I hakkında Icon_m12Perş. 8 Nis. - 10:33

Abi bu açıklamayı kullacak birini hiç bilmiyorum ama ayrıntı bilgi bunlar

belki bir gün yeah

teşekkürler
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.focusclubtr.com
Misafir
Misafir
avatar

Focus I hakkında Vide
MesajKonu: Geri: Focus I hakkında Focus I hakkında Icon_m12Perş. 8 Nis. - 11:55

focusunuzda belli bir hıza gelince kapıların otomatik kilitmesi özelliği var mı? 2002-2005 arası modellerde bu da mümkün mesela.
Bunlar ufak hileler, araştırmacı ve meraklı focus sahiplerinin bilmesi gereken şeyler Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
esmerce
Moderatör
Moderatör
esmerce
Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10

Focus I hakkında Vide
MesajKonu: Geri: Focus I hakkında Focus I hakkında Icon_m12Perş. 8 Nis. - 12:13

yeknet demiş ki:
focusunuzda belli bir hıza gelince kapıların otomatik kilitmesi özelliği var mı? 2002-2005 arası modellerde bu da mümkün mesela.
Bunlar ufak hileler, araştırmacı ve meraklı focus sahiplerinin bilmesi gereken şeyler Smile


2009 modellerde de mümkün mü peki? Gülüş
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir
avatar

Focus I hakkında Vide
MesajKonu: Geri: Focus I hakkında Focus I hakkında Icon_m12Perş. 8 Nis. - 12:18

esmerce demiş ki:
yeknet demiş ki:
focusunuzda belli bir hıza gelince kapıların otomatik kilitmesi özelliği var mı? 2002-2005 arası modellerde bu da mümkün mesela.
Bunlar ufak hileler, araştırmacı ve meraklı focus sahiplerinin bilmesi gereken şeyler Smile

2009 modellerde de mümkün mü peki? Gülüş

Bilmiyorum dostum, onu da sen söyle yeah
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BARAN
Yönetim
Yönetim
BARAN
Mesaj Sayısı : 3931
Nerden : Karşıyaka
Yaş : 46
Kayıt tarihi : 18/02/10

Focus I hakkında Vide
MesajKonu: Geri: Focus I hakkında Focus I hakkında Icon_m12Perş. 8 Nis. - 12:28

2009 larda varmı bilmiyorum ama F I de var bu özellik, programlaması biraz karışıktı ama isteyen olursa eklerim buraya.
Bu özellik her kontak açıldığında bir kez çalışır yanlız ahaha
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
uA_Y_C_A
Yönetim
Yönetim
uA_Y_C_A
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10

Focus I hakkında Vide
MesajKonu: Geri: Focus I hakkında Focus I hakkında Icon_m12Perş. 8 Nis. - 12:31

Focus II lerde de mevcut isterseniz serviste yarım saatlik yazılımla yada kapı içindeki kiliti 9 kez mi ne kapatmayla oluyormuş ahaha muhaha
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.focusclubtr.com
drmert
Moderatör
Moderatör
drmert
Mesaj Sayısı : 2899
Nerden : Hatay
Yaş : 44
Kayıt tarihi : 19/02/10

Focus I hakkında Vide
MesajKonu: Geri: Focus I hakkında Focus I hakkında Icon_m12Perş. 8 Nis. - 17:38

uA_Y_C_A demiş ki:
Focus II lerde de mevcut isterseniz serviste yarım saatlik yazılımla yada kapı içindeki kiliti 9 kez mi ne kapatmayla oluyormuş ahaha muhaha
O ne öyle yaa!,tılsım gibi Gülüş
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
uA_Y_C_A
Yönetim
Yönetim
uA_Y_C_A
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10

Focus I hakkında Vide
MesajKonu: Geri: Focus I hakkında Focus I hakkında Icon_m12Perş. 8 Nis. - 18:45

Ben öyle birşey hatırlıyorum ya...Erdem bilir belki?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.focusclubtr.com
karaşahin2008
Comfort
Comfort
karaşahin2008
Mesaj Sayısı : 215
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 23/02/10

Focus I hakkında Vide
MesajKonu: Geri: Focus I hakkında Focus I hakkında Icon_m12Cuma 9 Nis. - 7:36

esmerce demiş ki:
yeknet demiş ki:
focusunuzda belli bir hıza gelince kapıların otomatik kilitmesi özelliği var mı? 2002-2005 arası modellerde bu da mümkün mesela.
Bunlar ufak hileler, araştırmacı ve meraklı focus sahiplerinin bilmesi gereken şeyler Smile


2009 modellerde de mümkün mü peki? Gülüş
Bana servisten verilen cevap Hayır.Aracı her cihaza bağlatışımda bu soruyu soruyorum onlarda olmayan bir özelliği tanıtamayacaklarını söylüyorlar.Ama ben hala olabilir diye düşünüyorum.Sonuçta yazılımsal birşey. yazz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
uA_Y_C_A
Yönetim
Yönetim
uA_Y_C_A
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10

Focus I hakkında Vide
MesajKonu: Geri: Focus I hakkında Focus I hakkında Icon_m12Cuma 9 Nis. - 8:11

Oluyor ya...yaptıranlar vardı...yalan söyleyecek hali yokya kullanıcının..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.focusclubtr.com
esmerce
Moderatör
Moderatör
esmerce
Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10

Focus I hakkında Vide
MesajKonu: Geri: Focus I hakkında Focus I hakkında Icon_m12Cuma 9 Nis. - 9:52

yeknet demiş ki:
esmerce demiş ki:
yeknet demiş ki:
focusunuzda belli bir hıza gelince kapıların otomatik kilitmesi özelliği var mı? 2002-2005 arası modellerde bu da mümkün mesela.
Bunlar ufak hileler, araştırmacı ve meraklı focus sahiplerinin bilmesi gereken şeyler Smile

2009 modellerde de mümkün mü peki? Gülüş

Bilmiyorum dostum, onu da sen söyle yeah

Ben de bilmiyorum ama eminim bir yolu vardır.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir
avatar

Focus I hakkında Vide
MesajKonu: Geri: Focus I hakkında Focus I hakkında Icon_m12Cuma 9 Nis. - 15:25

vardır da benden mi bekliyorsunuz? arabası focus olanlar, forumdaki moderatör arkadaşlar araştırmacı gençlik, bulup koyun şuraya prosedürü isteyen faydalansın. Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
esmerce
Moderatör
Moderatör
esmerce
Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10

Focus I hakkında Vide
MesajKonu: Geri: Focus I hakkında Focus I hakkında Icon_m12Cuma 9 Nis. - 17:22

Baskı altına girmiş bulunmaktayım Embarassed
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BARAN
Yönetim
Yönetim
BARAN
Mesaj Sayısı : 3931
Nerden : Karşıyaka
Yaş : 46
Kayıt tarihi : 18/02/10

Focus I hakkında Vide
MesajKonu: Geri: Focus I hakkında Focus I hakkında Icon_m12Cuma 9 Nis. - 17:27

Bulunur yazılır ancak, yazmamak gerekiyor.
Çünkü güvenlik nedeniyle devre dışı bırakılan bir özelliğin bir şekilde devreye alması sakıncalı bence.
Euro normuna göre otm. kilitleme olan araçlarda, kaza anında kapıları otm. olarak açacak modülün olması şarttır ve üretici bunu kullanma kılavuzunda belirtir.
Ford araçlarına bu modülü koymadığı için otm. kilitleme kullanılmamalı ne yazık ki.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
uA_Y_C_A
Yönetim
Yönetim
uA_Y_C_A
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10

Focus I hakkında Vide
MesajKonu: Geri: Focus I hakkında Focus I hakkında Icon_m12Cuma 9 Nis. - 18:22

Evet aynen öyle...Oyüzden elimi kaldırıp kitlemeyi tercih ederim..gerektiğinde
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.focusclubtr.com
Misafir
Misafir
avatar

Focus I hakkında Vide
MesajKonu: Geri: Focus I hakkında Focus I hakkında Icon_m12Cuma 9 Nis. - 20:35

kaza anında kapıları otomatik açacak modülün hasar görüp çalışmaması da mümkün olabileceği gibi kapılar açık olsa bile hasar alan kapının sıkışarak hiç açılmaması daha büyük olasılık.
Bu nedenle çok fazla bir güvenlik riski yok bence. gerekli bir özellik de değil. Sadece merak ve arabayı hack etmiş olmanın verdiği garip mutluluk. Mesela ben de corolla da sinir olduğum emniyet kemeri ikaz sesini bir dizi prosedürle kapattım. Emniyet kemerini zaten takıyorum. Ancak bazı durumlarda takmamak ya da erken çıkarmak ihtiyacı hissediyorum ve bu sesi duymak istemediğim için hackledim. Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BARAN
Yönetim
Yönetim
BARAN
Mesaj Sayısı : 3931
Nerden : Karşıyaka
Yaş : 46
Kayıt tarihi : 18/02/10

Focus I hakkında Vide
MesajKonu: Geri: Focus I hakkında Focus I hakkında Icon_m12Cuma 9 Nis. - 20:46

Bir başlık altında bize corolla nı tanıtsan azcık?
benzinli mi, dizel mi mesela?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
mustafatufekci
Bölüm Moderatörü
Bölüm Moderatörü
mustafatufekci
Mesaj Sayısı : 161
Nerden : kocaeli
Kayıt tarihi : 03/03/10

Focus I hakkında Vide
MesajKonu: Geri: Focus I hakkında Focus I hakkında Icon_m12Paz 11 Nis. - 13:27

yeknet demiş ki:
Kronik problemleri
ön takımdan gelen takırtı ve lıkırtılar: Z-rot veya rotbaşı ile ilgili olup çözümü mevcuttur.
2000-2001 modellerde motor devrinin aşırı düşmesi stop etme gibi sorunlar : yazılım versiyonu güncellenmesi ile çözülmüştü.

Artıları :
Arka koltuk konforu hiçbir arabada yok. Süspansiyonlar çok iyi size çukur tümsek hissettirmiyor
Yol tutuşu mükemmel, 14" lastiklerle bile inanılmaz keyifli yol performansı vardı. Uzun yolda sizi asla yormuyor. Koltuk konforu iyi.
Benzinli 100Bg lik motoru şimdiki 115BG motora eşdeğer performans gösteriyordu.

2000-2001 modellerde motor devrinin aşırı düşmesi stop etme gibi sorunlar : yazılım versiyonu güncellenmesi ile çözülmüştü.
değil makyaj sonrası focuslarda yani 2002 ve 2005 arası sonrası focuslarda (genel olarakta benim bildiğim maf sensörü olmayan yani maplı versiyonlar ki tüm otomatikler sene farkı olmazsın maflı tabi bu benim gözlemlediğim) rolanti sorunu servisin yazılımıyla iyileştirilebiliyor ama makyajsız kasalarda bu sorun hiç yok.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
mustafatufekci
Bölüm Moderatörü
Bölüm Moderatörü
mustafatufekci
Mesaj Sayısı : 161
Nerden : kocaeli
Kayıt tarihi : 03/03/10

Focus I hakkında Vide
MesajKonu: Geri: Focus I hakkında Focus I hakkında Icon_m12Paz 11 Nis. - 13:38

yeknet demiş ki:
kaza anında kapıları otomatik açacak modülün hasar görüp çalışmaması da mümkün olabileceği gibi kapılar açık olsa bile hasar alan kapının sıkışarak hiç açılmaması daha büyük olasılık.
Bu nedenle çok fazla bir güvenlik riski yok bence. gerekli bir özellik de değil. Sadece merak ve arabayı hack etmiş olmanın verdiği garip mutluluk. Mesela ben de corolla da sinir olduğum emniyet kemeri ikaz sesini bir dizi prosedürle kapattım. Emniyet kemerini zaten takıyorum. Ancak bazı durumlarda takmamak ya da erken çıkarmak ihtiyacı hissediyorum ve bu sesi duymak istemediğim için hackledim. Smile
Emniyet kemeri ikaz sesini iptal etmek sakıncalıdır. Neden?

Yeni nesil araçların çoğunda airbagler kemer gerdiicilerle kordineli çalışır. şiddete göre açılma eğilimi vardır. ve yine ikazı iptal ettiğinizde kimi araçlarda airbag de iptal oluyordu. bazı araçlarda ise kemer takılı değilse o tarafın hava yastığı açılmıyordu (bundan emin deilim)

airbaglarin srs ve srp gibi tipleri var ve şu alıntıda az çok anlatılmış ahaha

Alıntı :
SRP tipi airbagler emniyet kemeri takılı olmazsa açılmıyor. Bu tarz airbagli arabalarda kemer takmayıp kaza anında airbagim açılmadı diye ağlaşmaya, sağa sola şikayet emailleri göndermeye gerek yok.

SRS tipi airbagler ise emniyet kemeri takılı olmasa da açılıyor fakat tek başına koruyucu özellik göstermiyor.

SRS lerde bir kişiyi kazada korumak için emniyet kemeri+emniyet kemeri gergi sistemi+airbag tabiri caizse nescafe 3ü bir arada gibi işlem yapıyor. Birinden biri olmazsa koruma işlemi sekteye uğruyor. Emniyet kemerinin gergi sistemi kazanın durumuna bakıp kazazedeyi emniyet kemeri aracılığıyla koltuğa az yapıştırma-sert yapıştırma-serbest bırakma vb. bir karar veriyor. Buradan gelen elektronik bilgi ile airbag kendini az-yarım-tam-sert-yumuşak açacağına karar veriyor. Eğer emniyet kemeri takılı değilse airbag kazanın büyüklüğünü ve kazazedenin durumunu bilemiyor ve neye göre nasıl açılacağını kestiremiyor. Emniyet kemeri takılı değilse, tabiri caizse açılmış olmak için açılıyor.

SRS tipi airbagli bir araçta, emniyet kemeri takmazsanız okkalı bir osmanlı tokatı yeme ihtimaliniz çok fazla. Veya kaldırıma çıktım, airbagler açıldı yav deme ihtimaliniz.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Focus I hakkında

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön
1 sayfadaki 3 sayfasıSayfaya git : 1, 2, 3  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Focus Club Tr :: Focus Garajı :: Focus I-
İstatistikler - Top 10
En Çok Yazan
Yeni Konu / Mesaj
Kullanıcı AdıMesajları
Konu
Tarih
Yazan
uA_Y_C_A
9260 Mesajlar - 29%
YSF
5163 Mesajlar - 16%
esmerce
4642 Mesajlar - 14%
BARAN
3931 Mesajlar - 12%
drmert
2899 Mesajlar - 9%
siyah&beyaz
2446 Mesajlar - 8%
ALPER
1150 Mesajlar - 4%
madmax5
1091 Mesajlar - 3%
Anchowy61
914 Mesajlar - 3%
Samet Özeren
688 Mesajlar - 2%
SATILIK 2009 SONRASI ST ÖN IZGARA
2011 model arabamdan soğudum
Focus II sık karşılaşılan sorunlar
Ford Focus Comfort 2011 hakkında km sorunu.?
Yeni focus Fiyatları Belli Olmaya Başladı...
Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı
Focus 2010 Trend
Bende Focuslandım
Yeni C Max hoparlör yardım öneri
Far Değişimi
Perş. 14 Tem. - 8:30
Perş. 30 Haz. - 6:07
Ptsi 20 Haz. - 22:13
Ptsi 6 Haz. - 22:15
Cuma 1 Nis. - 15:54
Cuma 1 Nis. - 8:26
Cuma 1 Nis. - 8:17
Cuma 1 Nis. - 8:14
Perş. 31 Mart - 22:11
Perş. 31 Mart - 21:53










forum kurmak | ©phpBB | Bedava yardımlaşma forumu | Suistimalı göstermek | Son tartışmalar