Konu: Geri: 1956 yılı Ford Kullanım Kitabı Salı 13 Tem. - 21:49
Hey gidi günler hey...
PcCopat
Trend
Mesaj Sayısı : 105
Nerden : Tuzla
Kayıt tarihi : 19/02/10
Konu: Geri: 1956 yılı Ford Kullanım Kitabı Çarş. 14 Tem. - 0:15
Link ben silmedikçe ölmez de, ilk bilmemkaç mil belli hızın üstünde sabit gitmeyin bile uyarı bile var rodaj süresi için
YSF
Moderatör
Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 43
Kayıt tarihi : 24/04/10
Konu: Geri: 1956 yılı Ford Kullanım Kitabı Çarş. 14 Tem. - 6:45
kılavuzdaki araçta taş gibi araç. bütün eski fordlar gibi sağlam.
esmerce
Moderatör
Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
Konu: Geri: 1956 yılı Ford Kullanım Kitabı Çarş. 14 Tem. - 9:34
YSF demiş ki:
kılavuzdaki araçta taş gibi araç. bütün eski fordlar gibi sağlam.
Yahu ne diyorum, dün akşam iri kıyım elemanım parmak uçlarıyla düzeltti Focus un bazı noktalarını,bunlarda 1.600cc 4 vitesli Alman Taunus vardı -hatırlıyorum- kaportası çok kalındı.
cadaver1912
Comfort
Mesaj Sayısı : 429
Nerden : İzmir
Yaş : 33
Kayıt tarihi : 12/07/10
Konu: Geri: 1956 yılı Ford Kullanım Kitabı Çarş. 14 Tem. - 9:40
esmerce demiş ki:
YSF demiş ki:
kılavuzdaki araçta taş gibi araç. bütün eski fordlar gibi sağlam.
Yahu ne diyorum, dün akşam iri kıyım elemanım parmak uçlarıyla düzeltti Focus un bazı noktalarını,bunlarda 1.600cc 4 vitesli Alman Taunus vardı -hatırlıyorum- kaportası çok kalındı.
o taunusların tamponlar falan demirdendi kazalarda hasar az karşı ise tarafı perte doğru gönderiodu sağlam çarptımı
esmerce
Moderatör
Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
Konu: Geri: 1956 yılı Ford Kullanım Kitabı Çarş. 14 Tem. - 9:45
cadaver1912 demiş ki:
esmerce demiş ki:
YSF demiş ki:
kılavuzdaki araçta taş gibi araç. bütün eski fordlar gibi sağlam.
Yahu ne diyorum, dün akşam iri kıyım elemanım parmak uçlarıyla düzeltti Focus un bazı noktalarını,bunlarda 1.600cc 4 vitesli Alman Taunus vardı -hatırlıyorum- kaportası çok kalındı.
o taunusların tamponlar falan demirdendi kazalarda hasar az karşı ise tarafı perte doğru gönderiodu sağlam çarptımı
Aynen,kendisi iki beton direği devirdiği halde hala kullanılabilir haldeydi ama öyle perte ayırdılar emektarı..
cadaver1912
Comfort
Mesaj Sayısı : 429
Nerden : İzmir
Yaş : 33
Kayıt tarihi : 12/07/10
Konu: Geri: 1956 yılı Ford Kullanım Kitabı Çarş. 14 Tem. - 9:47
zaten şuan yeni üretilen aracların şaselerinin nasıl yapıldığı hakkında bilgin varsa o tip bi aracın trafikte dolanması tehlikeli olabilir
esmerce
Moderatör
Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
Konu: Geri: 1956 yılı Ford Kullanım Kitabı Çarş. 14 Tem. - 9:53
esmerce
Moderatör
Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
Konu: Geri: 1956 yılı Ford Kullanım Kitabı Çarş. 14 Tem. - 9:54
Maliyet,hafiflik ve çarpışma güvenliği için günümüz sacları eskiye göre inceltildi ama bu durum ufak tefek kazalarda kaportanın çok kolay hasar görmesine ve ses/titreşim konforunun azalmasına neden oluyor ne yazıkki..
cadaver1912
Comfort
Mesaj Sayısı : 429
Nerden : İzmir
Yaş : 33
Kayıt tarihi : 12/07/10
Konu: Geri: 1956 yılı Ford Kullanım Kitabı Çarş. 14 Tem. - 10:01
esmerce demiş ki:
Maliyet,hafiflik ve çarpışma güvenliği için günümüz sacları eskiye göre inceltildi ama bu durum ufak tefek kazalarda kaportanın çok kolay hasar görmesine ve ses/titreşim konforunun azalmasına neden oluyor ne yazıkki..
özellikle güvenlik için bi milyon parçadan zikzak şeklinde on ve arka bölüm hasarın etkisini sömünleyerek yolcu bölümüne etkisini azaltmak için yapıldı. Bu güvenik için iyi oldu fakat kaaza sonrası masraf yüksek miktarda arttı.
YSF
Moderatör
Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 43
Kayıt tarihi : 24/04/10
Konu: Geri: 1956 yılı Ford Kullanım Kitabı Çarş. 14 Tem. - 10:20
Ama önemli olan can güvenliği olduğu için kazalarda masraf ikinci planda olması lazım. Şuda var tabi 100-120 nin üzerindeki hızlarla oluşan kazalarda hangi araç olursa olsun can güvenliği yoktur.
esmerce
Moderatör
Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
Konu: Geri: 1956 yılı Ford Kullanım Kitabı Çarş. 14 Tem. - 12:45
Evet ayrıca eski nesil araçlara oranla birkaç misli daha yüksek gerilimli çelik kullanımı günümüz araçlarının burulma dayanıklılığını çok arttırdı.
Bunun maliyet dışında zor düzeltilebilme gibi bir de dezavantajı var; ben 2003 de Laguna II aldığımda ağır hasar alan Laguna ları her servis düzeltemiyordu; hatta çoğu sanayideki kaportacılar Laguna ların şaselerinin çok sağlam olduğundan düzeltilemediğini hala söylerler.
uA_Y_C_A
Yönetim
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
Konu: Geri: 1956 yılı Ford Kullanım Kitabı Çarş. 14 Tem. - 12:54
Artık teknoloji çok değişti.
Örneğin Çok eski Volvoları bilirsiniz kütük gibi (KALE gibidr yani)
Bununla Clio'yu çarpıştırdılar..Şu 5 yıldızlı olanlarla..
Volvodaki sürücü sıkışmıştı kapı açılmıyordu clio ise sıkışmamış kapı da açılıyordu...
cadaver1912
Comfort
Mesaj Sayısı : 429
Nerden : İzmir
Yaş : 33
Kayıt tarihi : 12/07/10
Konu: Geri: 1956 yılı Ford Kullanım Kitabı Çarş. 14 Tem. - 12:54
çektirme tehgahları var onların her modele ozel ayrı ayrı onlarla yapılıyor. Her modelin ayrı ayrı olduğu için sanayide bunlar bulunmuyor ve çok pahalı oluyor. Genelde çektirme tezgahları 1 gunlüğüne kiralanır ihtiyaç olduğunda geneldede servisler kiralar sanayide kiralayacak fazla adam olacağını pek sanmıyorum.
cadaver1912
Comfort
Mesaj Sayısı : 429
Nerden : İzmir
Yaş : 33
Kayıt tarihi : 12/07/10
Konu: Geri: 1956 yılı Ford Kullanım Kitabı Çarş. 14 Tem. - 12:56
uA_Y_C_A demiş ki:
Artık teknoloji çok değişti.
Örneğin Çok eski Volvoları bilirsiniz kütük gibi (KALE gibidr yani)
Bununla Clio'yu çarpıştırdılar..Şu 5 yıldızlı olanlarla..
Volvodaki sürücü sıkışmıştı kapı açılmıyordu clio ise sıkışmamış kapı da açılıyordu...
çarpışma yönü yada kafa kayaysa hangisinin hızlı olduğu da önemli ama
uA_Y_C_A
Yönetim
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
Konu: Geri: 1956 yılı Ford Kullanım Kitabı Çarş. 14 Tem. - 12:57
ikiside aynı hızda tabi ve kafa kafaya.
cadaver1912
Comfort
Mesaj Sayısı : 429
Nerden : İzmir
Yaş : 33
Kayıt tarihi : 12/07/10
Konu: Geri: 1956 yılı Ford Kullanım Kitabı Çarş. 14 Tem. - 12:58
uA_Y_C_A demiş ki:
ikiside aynı hızda tabi ve kafa kafaya.
İlginç yanlış okumuşum çarpiştilar diye okudum çarpıştırmışlar demişsin
uA_Y_C_A
Yönetim
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
Konu: Geri: 1956 yılı Ford Kullanım Kitabı Çarş. 14 Tem. - 13:04
galiba bu idi video.....
Modüs'müş ama sonuçda aynı kafa
uA_Y_C_A
Yönetim
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
Konu: Geri: 1956 yılı Ford Kullanım Kitabı Çarş. 14 Tem. - 13:05
ikiside sürücü tarafından çarpıştırılmış
cadaver1912
Comfort
Mesaj Sayısı : 429
Nerden : İzmir
Yaş : 33
Kayıt tarihi : 12/07/10
Konu: Geri: 1956 yılı Ford Kullanım Kitabı Çarş. 14 Tem. - 13:06
video gorunmuyo
uA_Y_C_A
Yönetim
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
Konu: Geri: 1956 yılı Ford Kullanım Kitabı Çarş. 14 Tem. - 13:09
Youtube videosudur..DNS ayarı veya Buradakini yapmalısınız
cadaver1912
Comfort
Mesaj Sayısı : 429
Nerden : İzmir
Yaş : 33
Kayıt tarihi : 12/07/10
Konu: Geri: 1956 yılı Ford Kullanım Kitabı Çarş. 14 Tem. - 13:11
dns ayarlı zaten 222 222 ye 220 220 olan
uA_Y_C_A
Yönetim
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
Konu: Geri: 1956 yılı Ford Kullanım Kitabı Çarş. 14 Tem. - 13:12
Youtube a girebiliyormusunuz...deneyin bi..giriyorsanız bunu görmelisiniz benim gibi..