Focus Club Tr
Bu site kapanmıştır.
YENİ sitemiz; www.FocusClubTr.com




 
AnasayfaTakvimSSSKayıt OlGiriş yap
uA_Y_C_A
9260 Mesajlar - 29%
YSF
5163 Mesajlar - 16%
esmerce
4642 Mesajlar - 14%
BARAN
3931 Mesajlar - 12%
drmert
2899 Mesajlar - 9%
siyah&beyaz
2446 Mesajlar - 8%
ALPER
1150 Mesajlar - 4%
madmax5
1092 Mesajlar - 3%
Anchowy61
914 Mesajlar - 3%
Samet Özeren
688 Mesajlar - 2%

Paylaş|

gezelim görelim....

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4
YazarMesaj
YSF
Moderatör
Moderatör
avatar
Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 37
Kayıt tarihi : 24/04/10

MesajKonu: Geri: gezelim görelim.... Salı 22 Mart - 11:54

Bende akraban zannettim. Profilden benzettimde sana.




Yaşamak bir dağa tırmanmak gibidir. Tırmandıkça yorgunluğunuz artar, nefesiniz daralır ama görüş açınız genişler..!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
YSF
Moderatör
Moderatör
avatar
Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 37
Kayıt tarihi : 24/04/10

MesajKonu: Geri: gezelim görelim.... Salı 22 Mart - 11:59

madmax5 demiş ki:
vala dene üstad uskumruları fileto ikiye ayırttır bende hiç yemezdim....abi yok böle bir tat soganlarla....taze ekmekleri koy....zaten az bir ateşle hemen pişiyorlar....mutlaka dene....inanılmaz puan alıcaksın kanımca....

Valla abicim okurken ağzımın suyu aktı açım İlk fırsatta deneyim inş. yeah




Yaşamak bir dağa tırmanmak gibidir. Tırmandıkça yorgunluğunuz artar, nefesiniz daralır ama görüş açınız genişler..!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
madmax5
Titanium
Titanium
avatar
Mesaj Sayısı : 1092
Nerden : izmir
Kayıt tarihi : 31/10/10

MesajKonu: Geri: gezelim görelim.... Salı 22 Mart - 12:03

vala bila dene..........benki işte aslarım barbun cipura levrektir...ama inanılmaz keyifli mangalda ama sadece yoksa yaglı balık ama bi lezzettli sorma........cazcuz mangaldan yagları akıyor hobaaaa
koy ekmek arası ne o tavuk falan....tavugunda soslu olan o but kısımları kemiksiz pirzola olan sosla
pişince vala kokoreç gibi oluyor .....ohhşşşşşşşşş..............künefe......................antakyada hemide şimdi yiycen......peeeeeeeeeeeeeee...........
şimdi evde acil durum için kayseride metro varmı varsa 10 luk paketler var küt 30 daikaada hangi saatte istersen yiyebiliyorsun zaten cogu loknatada onlardan var hemde cok ucuz.......
bu kardeşin tüm ünlü yemekleri gerçek yerlerinde yedi ya................
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
drmert
Moderatör
Moderatör
avatar
Mesaj Sayısı : 2899
Nerden : Hatay
Yaş : 39
Kayıt tarihi : 19/02/10

MesajKonu: Geri: gezelim görelim.... Salı 22 Mart - 12:57

Abi,yazdıklarını anlamak için epey enerji ve zaman sarfediyorum ahaha
Gezdiğin o yerler harika yeah
Dünya gözüyle bana da nasip olmuştu,doğa harikası yerler...

Bir de sonbahar da yedigölleri geziniz efenim,mest olacaksınız,aşık olup aşk acısı çekmek isteyeceksiniz,demedi demeyin Gülüş
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
YSF
Moderatör
Moderatör
avatar
Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 37
Kayıt tarihi : 24/04/10

MesajKonu: Geri: gezelim görelim.... Salı 22 Mart - 13:07

madmax5 demiş ki:
vala bila dene..........benki işte aslarım barbun cipura levrektir...ama inanılmaz keyifli mangalda ama sadece yoksa yaglı balık ama bi lezzettli sorma........cazcuz mangaldan yagları akıyor hobaaaa
koy ekmek arası ne o tavuk falan....tavugunda soslu olan o but kısımları kemiksiz pirzola olan sosla
pişince vala kokoreç gibi oluyor .....ohhşşşşşşşşş..............künefe......................antakyada hemide şimdi yiycen......peeeeeeeeeeeeeee...........
şimdi evde acil durum için kayseride metro varmı varsa 10 luk paketler var küt 30 daikaada hangi saatte istersen yiyebiliyorsun zaten cogu loknatada onlardan var hemde cok ucuz.......
bu kardeşin tüm ünlü yemekleri gerçek yerlerinde yedi ya................

Metro derken ? Bildiğimiz metro değil sanırım ahaha Hoş o metroda yok gerçide Smile

Diğerleri iştahımı kabarttı valla Razz açım




Yaşamak bir dağa tırmanmak gibidir. Tırmandıkça yorgunluğunuz artar, nefesiniz daralır ama görüş açınız genişler..!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
madmax5
Titanium
Titanium
avatar
Mesaj Sayısı : 1092
Nerden : izmir
Kayıt tarihi : 31/10/10

MesajKonu: Geri: gezelim görelim.... Salı 22 Mart - 13:37

hımmm metro grossmarket izmirde var sanrıım diger büyük kentlerde daha cok toptancılara ve tüketicilere hizmet veren devasa bir magaza...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BARAN
Yönetim
Yönetim
avatar
Mesaj Sayısı : 3931
Nerden : Karşıyaka
Yaş : 40
Kayıt tarihi : 18/02/10

MesajKonu: Geri: gezelim görelim.... Salı 22 Mart - 13:52

madmax5 demiş ki:
hımmm metro grossmarket izmirde var sanrıım diger büyük kentlerde daha cok toptancılara ve tüketicilere hizmet veren devasa bir magaza...

çiğlide de açıldı bir kaç ay önce.




Kalk anam kalk, Allah aşkına kalk
bak mevsim umut mevsimi
papatya mevsimi, gül mevsimi
mevsim bahar
dağlar kar
suların coşup taştığı zamandır...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
YSF
Moderatör
Moderatör
avatar
Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 37
Kayıt tarihi : 24/04/10

MesajKonu: Geri: gezelim görelim.... Salı 22 Mart - 14:12

Ha şu metro, bildim şimdi. Burda yok malesef.
Alanyada keşfetmiştim ilk çok işe yarar bi mağaza gerçektende.




Yaşamak bir dağa tırmanmak gibidir. Tırmandıkça yorgunluğunuz artar, nefesiniz daralır ama görüş açınız genişler..!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
drmert
Moderatör
Moderatör
avatar
Mesaj Sayısı : 2899
Nerden : Hatay
Yaş : 39
Kayıt tarihi : 19/02/10

MesajKonu: Geri: gezelim görelim.... Salı 22 Mart - 17:19

Yusuf'um;
sen Ülker Metro'dan bahsetmiyordun değil mi!

Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
uA_Y_C_A
Yönetim
Yönetim
avatar
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10

MesajKonu: Geri: gezelim görelim.... Salı 22 Mart - 18:04

drmert demiş ki:
Yusuf'um;
sen Ülker Metro'dan bahsetmiyordun değil mi!

Razz

dildil dildil




Sizleri Focus III harici konularımıza da bekliyoruz yeah


'08 -Titanium-Fırtına Grisi-
Sarıyla Kırmızı bir ateştir kalplerde...
If we can't live together, we're going to die alone


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.focusclubtr.com
YSF
Moderatör
Moderatör
avatar
Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 37
Kayıt tarihi : 24/04/10

MesajKonu: Geri: gezelim görelim.... Çarş. 23 Mart - 6:26

drmert demiş ki:
Yusuf'um;
sen Ülker Metro'dan bahsetmiyordun değil mi!

Razz

Gülüş

Yok kardeşim, metro deyince aklıma ulaşımda kullanılan metro geldi ahaha

Ama Ülket metroda fena olmaz hani dildil Razz




Yaşamak bir dağa tırmanmak gibidir. Tırmandıkça yorgunluğunuz artar, nefesiniz daralır ama görüş açınız genişler..!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek

gezelim görelim....

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön
4 sayfadaki 4 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Focus Club Tr :: Ortak Alan - Sosyal :: Fotoğraf Çekimlerimiz-
İstatistikler - Top 10
En Çok Yazan
Yeni Konu / Mesaj
Kullanıcı AdıMesajları
Konu
Tarih
Yazan
uA_Y_C_A
9260 Mesajlar - 29%
YSF
5163 Mesajlar - 16%
esmerce
4642 Mesajlar - 14%
BARAN
3931 Mesajlar - 12%
drmert
2899 Mesajlar - 9%
siyah&beyaz
2446 Mesajlar - 8%
ALPER
1150 Mesajlar - 4%
madmax5
1092 Mesajlar - 3%
Anchowy61
914 Mesajlar - 3%
Samet Özeren
688 Mesajlar - 2%
SATILIK 2009 SONRASI ST ÖN IZGARA
2011 model arabamdan soğudum
Focus II sık karşılaşılan sorunlar
Ford Focus Comfort 2011 hakkında km sorunu.?
Yeni focus Fiyatları Belli Olmaya Başladı...
Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı
Focus 2010 Trend
Bende Focuslandım
Yeni C Max hoparlör yardım öneri
Far Değişimi
Perş. 14 Tem. - 8:30
Perş. 30 Haz. - 6:07
Ptsi 20 Haz. - 22:13
Ptsi 6 Haz. - 22:15
Cuma 1 Nis. - 15:54
Cuma 1 Nis. - 8:26
Cuma 1 Nis. - 8:17
Cuma 1 Nis. - 8:14
Perş. 31 Mart - 22:11
Perş. 31 Mart - 21:53
kralcuneyt
YSF
aramasorma
cihangfb
blade20
YSF
YSF
uA_Y_C_A
posta464
Samet Özeren
Bedava forum | © phpBB | Bedava yardımlaşma forumu | Suistimalı göstermek | Bir bloga sahip olmak