| Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) | |
|
|
Yazar | Mesaj |
---|
Moderatör Mesaj Sayısı : 2899
Nerden : Hatay
Yaş : 44
Kayıt tarihi : 19/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Salı 9 Mart - 17:24 | |
| - uA_Y_C_A demiş ki:
- hangisinden bahsediyorsunuz ?
Benzinli 2,0 T 203 beygirlik motor VOLVO nun 2.0t 180 liğin geliştirilmesiyle yapıldı
115 tdci da 109 luk motorun geliştirilmesiyle yapıldı ve Yeni S60 da kullanılacak. 109'luk makinayı epey geliştirmişler,epey kafa yormuşlar canııımmm Acaba diyorum,bu makinanın somunlarını civatalarını söküp birdaha birleştirseler bundan daha fazla beygir elde edemezler miydi!? |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 1150
Nerden : Ankara ℂ⋆
Kayıt tarihi : 19/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Salı 9 Mart - 17:28 | |
| Ben en çok şeyi düşündüm.. Şimdi bu Yeni focusun resimlerine bakınca bızım focuslarda olan parçaların bir çoğunu gördüm..Örneğin ; Kapı kolları,Yan aynalar,Cam açma düğmeleri ve daha nice parça dikkatimi çekti.. Motorunda az kodlanıp geliştirilmiş olmasıda cabası tabi..
Umarım Golf 5 in Golf 6 diye yutturulup satılması gibi olmaz bu iş. |
|
| |
Ambiante Mesaj Sayısı : 23
Nerden : aydın
Kayıt tarihi : 03/03/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Salı 9 Mart - 18:42 | |
| evet bir çok parça aynı gibi ama, kasa bambaşka en azından, golf6 ise makyajlanmış golf5'ten başka bir şey değil.. gerçi yeni focus beni kendimden geçirmedi tasarımıyla ama.. o da ayrı bir konu.. |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Salı 9 Mart - 19:02 | |
| Motorlarda oynama mı? ? 1.6 Turbo benzililerin hepsi SIFIR. |
|
| |
Ghia Mesaj Sayısı : 627
Nerden : Isparta
Yaş : 49
Kayıt tarihi : 25/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Salı 9 Mart - 19:16 | |
| - uA_Y_C_A demiş ki:
- Motorlarda oynama mı? ? 1.6 Turbo benzililerin hepsi SIFIR.
benzinliler öyle de .. dizeller aynı motor anlaşıldığı kadarıyla |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Salı 9 Mart - 19:23 | |
| Evet aynı motor.Emisyon ve tüketim daha az...Performans da fark eder..
Zaten bu dizel motor ödüllü bir araç adam gibi rakiplerinin dizeli de bundan güçlü değil..Neden durup dururken onca AR-GE ye yatırım yapsınki adamlar..Eksik yönlerini kapatmışlar...Otomatik, olsun benzinliler olsun, sessizlik olsun, daha fazla sürüş kalitesi olsun, tabi bunlar söyledikleri pratikde görmemiz lazım doğrulamak içinRakip dediklerim;Golf 1.6 105 (yeni araç) Astra 1.3 90 (yeni araç) Corolla 1.4 90 Civic dizel yok Megane 1.5 105 (yeni araç)
En son uA_Y_C_A tarafından Salı 9 Mart - 20:00 tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Salı 9 Mart - 19:53 | |
| Bir motor başarılı olmuşsa yeni kasalarda kullanılmaya devam eder. Zamanın getirdiği emisyon şartlarıyla piyasa beklentilerine göre uyarlanarak ufak tefek güç çıkışı - yakıt tüketimi dengeleri geliştirilebilir,bu her markanın yaptığı birşeydir ve bazen bir blok 15-20 sene markanın çoğu modellerinde kullanılır. 1.6 109Hp lik motor benim şimdiye kadar gördüğüm en sık kullanılan motorlardan biri oldu; performansı,ekonomisi,dayanıklılığı ile çok tutuldu ve 2008 den sonra iyice sorunsuz hale getirildi,bence yeni Focus ta da görevini başarıyla yerine getirecektir. |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 3931
Nerden : Karşıyaka
Yaş : 46
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Salı 9 Mart - 20:00 | |
| Bende yorumunda esmerce ye kesinlikle katılıyorum, bu motor gerçekten çok başarılı, performans olsun ekonomi olsun gayet hünerli. Şimdi gayet güzel modlar ile gücü arttırılıyor.Bizim bilmediğimiz başka sorunları varsa onları da gidereceklerdir. Yeni focusta şuanki kasa ile hemen hemen aynı kg de olacaktır ve bu motor güçlendirilmiş hali ile performans yönünden kesinlikle üzmez diye düşünüyorum. |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Salı 9 Mart - 20:04 | |
| Bence de üzmez ama belki F II kullanıcısı biri F III e binince çok daha fazla bir performans bulamazsa eleştiride bulunabilir. Ama yine de chip diyorum başka da birşey demiyorum, İlk 3000-3500devir aynı gibi gelse de standart 109hp lik araçlar bu devirden sonra ani şekilde arkamda kalıyorlar. |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 3931
Nerden : Karşıyaka
Yaş : 46
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Salı 9 Mart - 20:08 | |
| senin yüzünden chip yaptırıcam ama önce gelip kızıl yıldızı kullanıcam bi tur verirmisin |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Salı 9 Mart - 20:27 | |
| |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 3931
Nerden : Karşıyaka
Yaş : 46
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Salı 9 Mart - 20:44 | |
| Geçen bayram izmirden dönerken geçmiştim Akçay'dan bilsem duruverirdim valla izmirde de çok güzel yerler var, nisan ayında da çok güzel olur izmir |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Salı 9 Mart - 20:46 | |
| Konu kirletmeden şöyle bir reklam yapalım ... NİSAN AYI münasebeti ile[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
| |
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 3931
Nerden : Karşıyaka
Yaş : 46
Kayıt tarihi : 18/02/10
| |
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Salı 9 Mart - 21:05 | |
| Aliağa nın girişinde buluşsak olma mı?!?! |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 3931
Nerden : Karşıyaka
Yaş : 46
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Salı 9 Mart - 21:14 | |
| - esmerce demiş ki:
- Aliağa nın girişinde buluşsak olma mı?!?!
Oraya kadar gelen 10 dk. daha sürüverir canım, değil mi ama :ahah: |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Salı 9 Mart - 21:54 | |
| 10 dakika olduğuna ruhen inanmam gerek önce! |
|
| |
Ghia Mesaj Sayısı : 627
Nerden : Isparta
Yaş : 49
Kayıt tarihi : 25/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Çarş. 10 Mart - 8:15 | |
| - esmerce demiş ki:
- Bence de üzmez ama belki F II kullanıcısı biri F III e binince çok daha fazla bir performans bulamazsa eleştiride bulunabilir.
Ama yine de chip diyorum başka da birşey demiyorum,
İlk 3000-3500devir aynı gibi gelse de standart 109hp lik araçlar bu devirden sonra ani şekilde arkamda kalıyorlar. chip uygulamasını biraz daha açabilir miyiz rica etsem |
|
| |
Comfort Mesaj Sayısı : 215
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 23/02/10
| |
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| |
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 2899
Nerden : Hatay
Yaş : 44
Kayıt tarihi : 19/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Çarş. 10 Mart - 18:12 | |
| Birçok markanın kullandığı bu 1,6 Dizel Motorun rüştünü ispatladığını kimse inkar edemez. Ancak insanoğlu hep daha iyisini bekliyor işte. Bu teknolojinin şu anda da var olduğuna eminim ama demek ki daha zamanı gelmedi.. Ne yapalım canımız sağolsun,yaşasın chip |
|
| |
Comfort Mesaj Sayısı : 215
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 23/02/10
| |
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 2899
Nerden : Hatay
Yaş : 44
Kayıt tarihi : 19/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Perş. 11 Mart - 8:35 | |
| Harbiden baya komik olur,FIII sürücüsü o an aklından neler geçirir acaba? |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| |
| |
| Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) | |
|