| Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı | |
|
|
Yazar | Mesaj |
---|
Moderatör Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 43
Kayıt tarihi : 24/04/10
| Konu: Geri: Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı Çarş. 23 Mart - 6:25 | |
| Damardan giriyorsun valla Yakup sende Ekonomiyi seçip daha çok binmekmi, az binmeye razı gelip güçmü ? Ben karar vermekte zorlanıyorum |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 3931
Nerden : Karşıyaka
Yaş : 46
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı Çarş. 23 Mart - 6:36 | |
| - YSF demiş ki:
- Damardan giriyorsun valla Yakup sende
Ekonomiyi seçip daha çok binmekmi, az binmeye razı gelip güçmü ? Ben karar vermekte zorlanıyorum Birde aradaki fark ne kadar olacak? Şahsen günümüz akaryakıt fiyatları ile 3 bin tlden fazla vererek dizel almanın mantıklı olacağını düşünmüyorum. |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 43
Kayıt tarihi : 24/04/10
| |
| |
Ghia Mesaj Sayısı : 627
Nerden : Isparta
Yaş : 49
Kayıt tarihi : 25/02/10
| Konu: Geri: Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı Çarş. 23 Mart - 7:18 | |
| ben de dizelciyim ama... fiyat aralığı böyle giderse kapanacak... sadece litre farkından tasarruf olabilir... o da eskisi kadar fazla farketmeyecektir.. belki de mazot benzini geçecek.. neden olmasın... çok satılan akaryakıta daha fazla zam geliyor... |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 43
Kayıt tarihi : 24/04/10
| Konu: Geri: Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı Çarş. 23 Mart - 7:20 | |
| Şu anda LPG forever |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 2899
Nerden : Hatay
Yaş : 44
Kayıt tarihi : 19/02/10
| Konu: Geri: Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı Çarş. 23 Mart - 8:04 | |
| Gerçekten de en tasarruflusu LPG galiba. |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
| Konu: Geri: Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı Çarş. 23 Mart - 10:52 | |
| - ROCKERROLLER demiş ki:
- Bu gün Ankara Tur Otodan yeni Focusun Mayıs-Haziran gibi geleceği söylendi...Yalnız TDCI motorlarda C-Max lerde bazı problemler çıktığı söylendi..Çok büyük sorunlar değilmiş ama yine de sıkıntı çıkabiliyormuş...Acaba focusta da olurmu bu sıkıntılar?
Selam. İlk ithal edilen C-Max lerde ciddi hava sıcaklığı değişimine maruz kalan motorlar arıza moduna geçebiliyordu, basit bir yazılımla hiçbir mekanik işlem olmadan sorun hallediliyordu. Sanıyorum Focus a aksetmeyecektir bu yazılım sorunu.. |
|
| |
Trend Mesaj Sayısı : 138
Nerden : Ankara
Kayıt tarihi : 14/05/10
| Konu: Geri: Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı Çarş. 23 Mart - 20:49 | |
| Halihazırdaki Focus TDCI motorlarda kronik sorun olarak gözüken birkaç sıkıntı var. Bu sorunların yeni Focusta olmaycağını tahmin ediyorum.Ancak Fordda en dikkatimi çeken şey motordan daha çok kaporta işçiliğindeki eksiklikler...Bir wv gibi işçilik göremedim Fordda.Mondeoda dahi passatta asla karşılaşılamayacak işçilik sorunları çıkıyor. Fordun acilen bu konuda ciddi değişim geçirmesi gerekli bence.Yeni Focusun videolarını izleyince bu konuda biraz endişe etmeye başladım... |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
| Konu: Geri: Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı Çarş. 23 Mart - 20:54 | |
| Şu bir gerçek; Vw genel kalite konusunda gerçekten premium markalara en yakın marka. Ama Ford un da işçiliği çok özenli görünmese de aslında epey sağlamdır. Focus larda mini sınıflarda bile görülmeyen düşük malzeme/işçilik detaylarına sahip arka kapı içleri gibi detaylar artık olmayacak, Ford bunun negatif etkilerini yok edecek. Mondeo Passat kadar ince montaj işçiliğine sahip değil ben de farkındayım ama malzeme olarak bence en az onun kadar iyi. |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 43
Kayıt tarihi : 24/04/10
| Konu: Geri: Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı Perş. 24 Mart - 6:32 | |
| - esmerce demiş ki:
- Şu bir gerçek; Vw genel kalite konusunda gerçekten premium markalara en yakın marka.
Ama Ford un da işçiliği çok özenli görünmese de aslında epey sağlamdır. Focus larda mini sınıflarda bile görülmeyen düşük malzeme/işçilik detaylarına sahip arka kapı içleri gibi detaylar artık olmayacak, Ford bunun negatif etkilerini yok edecek.
Mondeo Passat kadar ince montaj işçiliğine sahip değil ben de farkındayım ama malzeme olarak bence en az onun kadar iyi. FIII ün arka kapı içleri güncel kasanınki gibi görünüyor fotolarda kardeşim. |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| |
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 43
Kayıt tarihi : 24/04/10
| Konu: Geri: Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı Perş. 24 Mart - 8:17 | |
| Sen öyle diyorsan doğrudur Yakubum Ama sert olmasa daha iyi olurdu. |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı Perş. 24 Mart - 8:22 | |
| Heryeri yumuşak sadece Golf kaldı gibi .O da seneye yenileniyor..Passat ve Jetta da ki durumu görüyoruz o da farklı olmayacak gibi.. Her türlü mekanik ve donanımsal gelişmeler oluyorken bir şekilde maaliyet kısıtlamasına gidiliyor yoksa neden fiyat çıktı diyoruz! dimi ? |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 3931
Nerden : Karşıyaka
Yaş : 46
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı Perş. 24 Mart - 8:25 | |
| 90 bin sonrası Focusumun ön göğüsünün içinde bir yerlerden ses gelmeye başladı. Kaymak gibi asfaltta giderken bile ses geliyor içinden. birde anladım ki aracın içindeki malzemelerden çok dışındaki malzemelere de bakmak gerek; yaya güvenliğini ne derece sağladığına bundan sonra daha çok dikkat edicem araçlarda. Acil fren sistemininde 30 dan sonra devreden çıkması saçma, 50 km. olmalı bu sınır. |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 43
Kayıt tarihi : 24/04/10
| Konu: Geri: Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı Perş. 24 Mart - 8:28 | |
| - uA_Y_C_A demiş ki:
- Heryeri yumuşak sadece Golf kaldı gibi .O da seneye yenileniyor..Passat ve Jetta da ki durumu görüyoruz o da farklı olmayacak gibi.. Her türlü mekanik ve donanımsal gelişmeler oluyorken bir şekilde maaliyet kısıtlamasına gidiliyor yoksa neden fiyat çıktı diyoruz! dimi ?
Ne kadar ekmek o kadar köfte olayı malesef. |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 43
Kayıt tarihi : 24/04/10
| Konu: Geri: Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı Perş. 24 Mart - 8:29 | |
| - BARAN demiş ki:
- 90 bin sonrası Focusumun ön göğüsünün içinde bir yerlerden ses gelmeye başladı.
Kaymak gibi asfaltta giderken bile ses geliyor içinden.
birde anladım ki aracın içindeki malzemelerden çok dışındaki malzemelere de bakmak gerek; yaya güvenliğini ne derece sağladığına bundan sonra daha çok dikkat edicem araçlarda.
Acil fren sistemininde 30 dan sonra devreden çıkması saçma, 50 km. olmalı bu sınır. Yaya güvenliği yüksek olanımı seçeceksin, düşük olanımı ? Çünkü dıştaki malzemenin kalitesi bununla ters orantılı sanırım . |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 3931
Nerden : Karşıyaka
Yaş : 46
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı Perş. 24 Mart - 8:31 | |
| - YSF demiş ki:
- BARAN demiş ki:
- 90 bin sonrası Focusumun ön göğüsünün içinde bir yerlerden ses gelmeye başladı.
Kaymak gibi asfaltta giderken bile ses geliyor içinden.
birde anladım ki aracın içindeki malzemelerden çok dışındaki malzemelere de bakmak gerek; yaya güvenliğini ne derece sağladığına bundan sonra daha çok dikkat edicem araçlarda.
Acil fren sistemininde 30 dan sonra devreden çıkması saçma, 50 km. olmalı bu sınır.
Yaya güvenliği yüksek olanımı seçeceksin, düşük olanımı ? Çünkü dıştaki malzemenin kalitesi bununla ters orantılı sanırım . Yaya güvenliği yüksek olanı tabiikide. Hatta ön kaputları plastik olsun araçların. yada yayaya çarptığında dağılıveren bir malzemeden olsun. Araca bir kaput bir cam bir tampon alarak tamir edebilriz; gideni geri getiremiyoruz ama |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 43
Kayıt tarihi : 24/04/10
| Konu: Geri: Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı Perş. 24 Mart - 8:34 | |
| - BARAN demiş ki:
- YSF demiş ki:
- BARAN demiş ki:
- 90 bin sonrası Focusumun ön göğüsünün içinde bir yerlerden ses gelmeye başladı.
Kaymak gibi asfaltta giderken bile ses geliyor içinden.
birde anladım ki aracın içindeki malzemelerden çok dışındaki malzemelere de bakmak gerek; yaya güvenliğini ne derece sağladığına bundan sonra daha çok dikkat edicem araçlarda.
Acil fren sistemininde 30 dan sonra devreden çıkması saçma, 50 km. olmalı bu sınır.
Yaya güvenliği yüksek olanımı seçeceksin, düşük olanımı ? Çünkü dıştaki malzemenin kalitesi bununla ters orantılı sanırım . Yaya güvenliği yüksek olanı tabiikide. Hatta ön kaputları plastik olsun araçların. yada yayaya çarptığında dağılıveren bir malzemeden olsun.
Araca bir kaput bir cam bir tampon alarak tamir edebilriz; gideni geri getiremiyoruz ama Evet çok haklısın. Bu konuda megane II nin bakalit olan çamurluklarının esnek olduğunu duymuştum. Hyunda ix20 de yaya güvenliğinde yüksek bi not almıştı yanlış hatırlamıyorsam. |
|
| |
Trend Mesaj Sayısı : 138
Nerden : Ankara
Kayıt tarihi : 14/05/10
| Konu: Geri: Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı Perş. 24 Mart - 14:52 | |
| Benim emektar clio symbolün ön yan çamurlukları plastiktendi.Eşim zırt pırt bir yerlere çarpıyordu,hemen gidip ucuza değiştirip boyatıyordum.Ama millet arabanın önü plastik diye dalga geçiyordu.(Gerçi sadece önü değil heryeri plastik renonun da) Aslında yaya güvenliği açısından çok doğru bir olay ama araba içindekilerin güvenliği yönünden aynı durum sözkonusu değil. Focusun en az jetta kadar güvenli bir araba olduğuna ve hatta yaya güvenliği bakımından çok daha ileri olduğuna eminim.Hele yeni jettada ön tamponun altında boynuzumsı 2 çıkıntı varki uçları sivri,yaya katletmek için yapılmışlar sanki |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| |
| |
Titanium Mesaj Sayısı : 1091
Nerden : izmir
Kayıt tarihi : 31/10/10
| Konu: Geri: Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı Perş. 24 Mart - 16:27 | |
| yeni astralarınkine dokun bir de bak bakalım langır lungur...., o cıkıntılar yeni mondeo ve focustada var sanırım cok belirgin olmasada bence yarış arabası görüntüsü veriyor... |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 2899
Nerden : Hatay
Yaş : 44
Kayıt tarihi : 19/02/10
| Konu: Geri: Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı Perş. 24 Mart - 18:01 | |
| Hem araç içindekileri hem de dışındakileri maximum koruyan araçları tercih etmek gerekiyor fakat bunun için paraya,araştırmaya ve en önemlisi de duyarlı ve cahil olmayan bir topluma ihtiyaç var ! |
|
| |
Trend Mesaj Sayısı : 138
Nerden : Ankara
Kayıt tarihi : 14/05/10
| Konu: Geri: Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı Perş. 24 Mart - 19:22 | |
| Cahil olmayan Topluma ihtiyaç varsa Türkiye sittin sene yaya güvenliğine uygun araba yapmz da kullanmaz da [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
| Konu: Geri: Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı Perş. 24 Mart - 22:25 | |
| - YSF demiş ki:
- esmerce demiş ki:
- Şu bir gerçek; Vw genel kalite konusunda gerçekten premium markalara en yakın marka.
Ama Ford un da işçiliği çok özenli görünmese de aslında epey sağlamdır. Focus larda mini sınıflarda bile görülmeyen düşük malzeme/işçilik detaylarına sahip arka kapı içleri gibi detaylar artık olmayacak, Ford bunun negatif etkilerini yok edecek.
Mondeo Passat kadar ince montaj işçiliğine sahip değil ben de farkındayım ama malzeme olarak bence en az onun kadar iyi.
FIII ün arka kapı içleri güncel kasanınki gibi görünüyor fotolarda kardeşim. FIII de arka kapı içleri sert plastik ama kaliteli bir plastik bu yüzden sorun aratmaz ve bizim Focus ların kaplamaları gibi gevşek değil muntazam monte edilmiş. |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
| Konu: Geri: Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı Perş. 24 Mart - 22:32 | |
| - drmert demiş ki:
- Hem araç içindekileri hem de dışındakileri maximum koruyan araçları tercih etmek gerekiyor fakat bunun için paraya,araştırmaya ve en önemlisi de duyarlı ve cahil olmayan bir topluma ihtiyaç var !
2002 de şirkete kamyon almıştık; hafriyat vs yaparken zarar görmesin diye genelde ön ve arka tamponlar sökülür ama ben arka tamponu söktürmemiştim. Bu yüzden bana akıl verdiğini sanıp tamponu sökmemi tavsiye eden bir şöföre "o tamponlar küçük araçların kamyonun altına girmesini engelliyor" dediğimde "bana ne a***a k***uğum altıma girmesin o zaman" şeklinde bir cevap vermişti. Benzer zamanda Japon kamyon sürücülerinin inşaattan trafiğe çıkarken asfalt kirlenmesin diye tekerlerini yıkadıkları haberini okumuştum (!) |
|
| |
| Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı | |
|