| Mitsubishi; Volvo; Ford; Citroen; Nissan; Peugeot; Renault gezisi | |
|
|
Yazar | Mesaj |
---|
Moderatör Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
| Konu: Geri: Mitsubishi; Volvo; Ford; Citroen; Nissan; Peugeot; Renault gezisi Çarş. 19 Mayıs - 21:18 | |
| Sonuçta C sınıfı araçlar; kalite işçilik seviyeleri çok yüksek olmayabilir.. |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| |
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 2899
Nerden : Hatay
Yaş : 44
Kayıt tarihi : 19/02/10
| Konu: Geri: Mitsubishi; Volvo; Ford; Citroen; Nissan; Peugeot; Renault gezisi Perş. 20 Mayıs - 9:14 | |
| Colt'la bi test sürüşüne çıkıp "overboost" yapsaydın keşkem aydın !! Kulaklarının pası silinirdi |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 43
Kayıt tarihi : 24/04/10
| Konu: Geri: Mitsubishi; Volvo; Ford; Citroen; Nissan; Peugeot; Renault gezisi Perş. 20 Mayıs - 9:19 | |
| Arkadaşlar ellerinize sağlık çok güzel olmuş. çok güzel özetlemişsiniz araçları. anlatılanlara göre, dediğiniz gibi C sınıfında en iyi araç focus çıkıyor ortaya. Keyifle binmeye devam inş. Ama 1 haftadır aracıma binemedim özledim valla. |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 3931
Nerden : Karşıyaka
Yaş : 46
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Mitsubishi; Volvo; Ford; Citroen; Nissan; Peugeot; Renault gezisi Perş. 20 Mayıs - 9:49 | |
| - uA_Y_C_A demiş ki:
- Yer yer tüm araçlarda bu tip parça hataları gördük..
C5 de Lancerde Fiesta'da C-max de
vs Burada şöyle bir ayrım yapabiliriz ama; C5 te kapı eşiğindeki bir plastik yerinden oynamış durumdaydı; el ile bastırıldığında yerine oturuyordu. Mesela Lancer ın bej renkli koltuk kılıflarındaki dikiş hataları ( sanırım dikişlerin çektirmesi ile oluşmuş) arabaya karşıdan baktığınızda sadece o hatalara odaklanmanızı sağlayacak kadar belirgindi ki yazdığım gibi bu aracın koltukları, içindeki süngerin kalınlığı, döşemenin malzemesi öylesine kalitesizdi ki tarif edemem. Fiesta nın sol ön çamurluğun marşpiyer ile birleşim noktasında saç kısım kasadan ayrılmış şekilde duruyordu, Yakup eli ile bastırdığında açıklık kapanıyordu ancak saç olduğu için bu şekilde sorunu giderilemiyordu tabi. C-Max'in arka tampon ile saça birleştiği yerdeki açıklık hemen insanın gözüne batan cinstendi ki Yakupla aynı anda aynı yere bakarken bulduk kendimizi. |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 2899
Nerden : Hatay
Yaş : 44
Kayıt tarihi : 19/02/10
| Konu: Geri: Mitsubishi; Volvo; Ford; Citroen; Nissan; Peugeot; Renault gezisi Perş. 20 Mayıs - 10:03 | |
| Ufak dedaylarda da olsa sorun istemiyorsak premium markalara bakmamız gerekir. o markalarda cep yakar! Gerçi istisnalarıda vardır sanırım. |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 3931
Nerden : Karşıyaka
Yaş : 46
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Mitsubishi; Volvo; Ford; Citroen; Nissan; Peugeot; Renault gezisi Perş. 20 Mayıs - 10:35 | |
| - drmert demiş ki:
- Ufak dedaylarda da olsa sorun istemiyorsak premium markalara bakmamız gerekir.
o markalarda cep yakar! Gerçi istisnalarıda vardır sanırım. Yanlış anlaşılmasın; ufak detaylara takılmadık ve her araç için kendi sınıfında olabilecek bazı hataları kusurları bunların olabileceğini düşünerek görmezden geldik. Yazdıklarımız herkesin rahatlıkla görebileceği, araca ilk bakışta dikkat çeken çok bariz hatalar. |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 2899
Nerden : Hatay
Yaş : 44
Kayıt tarihi : 19/02/10
| Konu: Geri: Mitsubishi; Volvo; Ford; Citroen; Nissan; Peugeot; Renault gezisi Perş. 20 Mayıs - 13:35 | |
| Hımmm,anladım Aydın |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 3931
Nerden : Karşıyaka
Yaş : 46
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Mitsubishi; Volvo; Ford; Citroen; Nissan; Peugeot; Renault gezisi Perş. 20 Mayıs - 13:40 | |
| Burada daha önce Quashqai ile 3008 muhabbetleri yapmıştık hatırlarsanız, ben hem görüntü hem iç hacim hemde malzeme kalitesi olarak 3008 i beğendim, ayrıca koltuk düzeni ile daha fonksiyonel bir araç. Ancak 3008 i test etmedik, sürüş kalitesi nasıl bilemiyorum, ama içinde 1.6 HDI bizim motor var |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 43
Kayıt tarihi : 24/04/10
| Konu: Geri: Mitsubishi; Volvo; Ford; Citroen; Nissan; Peugeot; Renault gezisi Perş. 20 Mayıs - 13:56 | |
| Oda bir canavardır o zaman. Ama focus kadar değildir sanırım. daha öncede söylenmişti vites geçiş sürelerinden dolayı hızlanması daha iyi focusların aynı motorlu diğer marka araçlara göre diye. yanlış hatırlamıyorsam. |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| |
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 43
Kayıt tarihi : 24/04/10
| Konu: Geri: Mitsubishi; Volvo; Ford; Citroen; Nissan; Peugeot; Renault gezisi Perş. 20 Mayıs - 15:54 | |
| |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 2899
Nerden : Hatay
Yaş : 44
Kayıt tarihi : 19/02/10
| Konu: Geri: Mitsubishi; Volvo; Ford; Citroen; Nissan; Peugeot; Renault gezisi Perş. 20 Mayıs - 18:55 | |
| Evet TDCİ motorlar HDİ'lere nazaran bariz daha fazla yakıyor ! Ama HDİ'lerde 190'dan yukarı cııııık diyor |
|
| |
Bölüm Moderatörü Mesaj Sayısı : 688
Nerden : İst-Bahçelievler
Yaş : 36
Kayıt tarihi : 30/04/10
| Konu: Geri: Mitsubishi; Volvo; Ford; Citroen; Nissan; Peugeot; Renault gezisi Perş. 20 Mayıs - 20:12 | |
| HDI tdci 'dan azmı yakıyor ? fabrika verileri tam aksini sölüyor ? |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Mitsubishi; Volvo; Ford; Citroen; Nissan; Peugeot; Renault gezisi Perş. 20 Mayıs - 20:28 | |
| |
|
| |
Bölüm Moderatörü Mesaj Sayısı : 688
Nerden : İst-Bahçelievler
Yaş : 36
Kayıt tarihi : 30/04/10
| Konu: Geri: Mitsubishi; Volvo; Ford; Citroen; Nissan; Peugeot; Renault gezisi Perş. 20 Mayıs - 21:57 | |
| tutmuycağını bende biliyorum ama ne olursa olsun ghia ve c4 ü baz alarak arkadaşlarımdaki 1 tane ghia 7.1 c4 7.5 yakıyor Ghianın fab. verisi 6.2 Tita.. 5.8 C4 6.2 Nasıl hdi motor daha az yakıyor ? |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Mitsubishi; Volvo; Ford; Citroen; Nissan; Peugeot; Renault gezisi Perş. 20 Mayıs - 22:05 | |
| abi siz bu değere pek takılmayın...ghia ile titanium arasında pek öyle fark olacağını ben sanmıyorum....arada 1 litre bile olsa yılda 100 lira etmez..bunları kafamıza takmaya değmez. |
|
| |
Bölüm Moderatörü Mesaj Sayısı : 688
Nerden : İst-Bahçelievler
Yaş : 36
Kayıt tarihi : 30/04/10
| Konu: Geri: Mitsubishi; Volvo; Ford; Citroen; Nissan; Peugeot; Renault gezisi Perş. 20 Mayıs - 22:42 | |
| nasıl olmaz abi ya 0.4 fark var verilerde 6.8 yap bu bile fark yani ki daha az yaktıranlarda mevcut |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Mitsubishi; Volvo; Ford; Citroen; Nissan; Peugeot; Renault gezisi Perş. 20 Mayıs - 23:14 | |
| Ben şunu söylüyim..Teknik verilere bakmayın öyle ama şu gerçekki tdci demiyorum
FOCUS daki dizel motor 308 ve C4 den performanslıdır ama yakıtı fazladır.....Bunun en önemli etkisi şanzumandır (oranlarla birlikte)
|
|
| |
Bölüm Moderatörü Mesaj Sayısı : 688
Nerden : İst-Bahçelievler
Yaş : 36
Kayıt tarihi : 30/04/10
| Konu: Geri: Mitsubishi; Volvo; Ford; Citroen; Nissan; Peugeot; Renault gezisi Perş. 20 Mayıs - 23:15 | |
| bende diyorumki üsttede yazdığım gibi fazla yakan GHİA 7.1 sizin az yakıyor dediğiniz C4 7.5 yakıyor nasıl oluyorda tdci fazla yakıyor ?? ki yeni tiplerde yakıt dahada düştü o değerlere takılcak tabi tamam o değerleri yakalamazsınız ama o değerler boş değil.. |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| |
| |
Bölüm Moderatörü Mesaj Sayısı : 688
Nerden : İst-Bahçelievler
Yaş : 36
Kayıt tarihi : 30/04/10
| Konu: Geri: Mitsubishi; Volvo; Ford; Citroen; Nissan; Peugeot; Renault gezisi Perş. 20 Mayıs - 23:25 | |
| 1 Litre değil zaten 0.4 Valla istersen sürenlere bak istersen koltukların şekline bak Fabrika verinlerinde bile TDCI motorun verileri daha düşük .. Ne kadar inanmıyorum desende bu böyle sonuçta hepsi aynı ortamda ölçülüyor o değerlerin şöför etkeni yok ! |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| |
| |
Bölüm Moderatörü Mesaj Sayısı : 688
Nerden : İst-Bahçelievler
Yaş : 36
Kayıt tarihi : 30/04/10
| Konu: Geri: Mitsubishi; Volvo; Ford; Citroen; Nissan; Peugeot; Renault gezisi Perş. 20 Mayıs - 23:28 | |
| Saygılar |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 2899
Nerden : Hatay
Yaş : 44
Kayıt tarihi : 19/02/10
| Konu: Geri: Mitsubishi; Volvo; Ford; Citroen; Nissan; Peugeot; Renault gezisi Cuma 21 Mayıs - 9:56 | |
| 2 yıl C4 110 Hp HDİ kullanan biri olarak ortalama 5,5-6 Lt arası yakıt tüketimim vardı... 7,4 olması için çok devirli kullanmak gerek c4'ü |
|
| |
| Mitsubishi; Volvo; Ford; Citroen; Nissan; Peugeot; Renault gezisi | |
|