İşcilik kusurları vardı malzeme kalitesinde baız sorunlar vardı makyaj öncesinde.
iç tirim de misal kapı kaplamalı cam dan atmaya başlıyor. yine halı döşemesi köşelerden kalkıyor. focus II.5 da da oaln klima tuşu kaplaması kabarıyor. (hiç basılmayan esp tuşu bile kendilinden kabarmıştı.
kabin içi segmentine göre biraz gürültülü sayılabilirdi. motor sesini sevdiğimi çin güzel ama devirli kullanumda falza sayılabilirdi. yenisini daha test etmedim. ama yenisinde kullanılan mat siyah kaplmalar hoş durmamaış. avrupada makyaj öncesi satılan giha ve ghia-x donanımındaki ahşap görünüm bence o segmentte daha şık duruyor. kabini çinde ben sporluktan çok o segmentte ağırlık ararım. deri yada kadifemsi koltuklar ahşap detaylar. yada piano black kabplamalar vs vs. yenisinde led stop olması hoş ama şekli biraz kötü. iki tane yukarı bakban ok gibi duruyor sedanda. bence düz 2 çizgi daha düzgün olurdu. yine yeni jantlar eskisine nazaran daha iyi. titanyumdaki çok kollu jant basit duruyordu. yenisi biraz daha şık. hatta makyajlı c-max in çok kollu 17" lik jantı bile olabilirdi.
Test aracı gelsin gdiip deniyecem en çok 1.6 ecobostu merak ediyorum. 1.6 ti-vct 0-100 olarak kasasına göre tatminkar ama rakiplerinden geri kalıyordu. otoban kullanımında ise 1.6 olduğunu pek hissetirmiyor ama devir istiyordu. ecobost bu konuda iddalı. yine makyajsız kasa debrej sorunu kraonik sayılabilir. 2-3 tane debraj yiyen araba biliyorum. birinde içindeydim
eğer ecobostta da aktarma aynı ise sıkıntı. çünkü 1.6 atmosferik ile o ağır kasa arasında işkence gören debraj aşıır beslenmiş motorda daha da narin olur.