|
|
Yazar | Mesaj |
---|
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Türkiye Rallisi 2010 Cuma 16 Nis. - 17:59 | |
| Bende geleceğidim ammma baran abi den geç haber aldım ve gittiğimde özel etabın bittiğini varsaydık..Ben gidemedim..
Baran bey resim video felan ekleyecek....Tabi çekmeye fırsat bulduysa |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 3931
Nerden : Karşıyaka
Yaş : 46
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Türkiye Rallisi 2010 Cuma 16 Nis. - 19:51 | |
| Gittim izledim geldim; Yakupçum 20:20 de WRC araçları bitmişti. Loeb ile Hirvonen kapışması nefes kesti. Yanlız üzülerek söyliyeyim C4 WRC aracı bambaşka, eziyor Focusu resmen |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| |
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 3931
Nerden : Karşıyaka
Yaş : 46
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Türkiye Rallisi 2010 Cuma 16 Nis. - 19:56 | |
| Elimden geldiğince foto çekmeye çalıştım ama sabahtan böyle bir planım olmadığından kendi makinamı almamıştım, arkadaşın compact makine ile çekmeye çalıştım, ama öyle hızlı gidiyorlar ki yakalayamadım yahu. ilk çıkan stc anadol neredeyse wrc kadar tad verdi seyirciye mükemmeldi. Yakupçum dün konuştuğumuz tork farkı sadece 1. ve 2. viteslerin kullanılabildiği bunun gibi özel etaplarda farkını ortaya koyuyor.Araç okadar çabuk hızlanıyor ki anlatamam. |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
| Konu: Geri: Türkiye Rallisi 2010 Cuma 16 Nis. - 19:58 | |
| - baran demiş ki:
- Gittim izledim geldim; Yakupçum 20:20 de WRC araçları bitmişti.
Loeb ile Hirvonen kapışması nefes kesti. Yanlız üzülerek söyliyeyim C4 WRC aracı bambaşka, eziyor Focusu resmen Fark performansda mı,yol tutuşta mı yoksa her ikisinde de mi? |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Türkiye Rallisi 2010 Cuma 16 Nis. - 20:00 | |
| :ahah: performans da galiba..
zaten bu C4 lerin arkası değişik ya..nedir bunun modeli
150289593 tane c4 var :ahah:
En son uA_Y_C_A tarafından Cuma 16 Nis. - 20:04 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 2899
Nerden : Hatay
Yaş : 44
Kayıt tarihi : 19/02/10
| Konu: Geri: Türkiye Rallisi 2010 Cuma 16 Nis. - 20:03 | |
| Eeeee,biz zamanında boşuna kullanmadık C4'ü Bu arada foto,video?? |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 3931
Nerden : Karşıyaka
Yaş : 46
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Türkiye Rallisi 2010 Cuma 16 Nis. - 20:05 | |
| - esmerce demiş ki:
- baran demiş ki:
- Gittim izledim geldim; Yakupçum 20:20 de WRC araçları bitmişti.
Loeb ile Hirvonen kapışması nefes kesti. Yanlız üzülerek söyliyeyim C4 WRC aracı bambaşka, eziyor Focusu resmen
Fark performansda mı,yol tutuşta mı yoksa her ikisinde de mi? Yol tutuşta hiç farkları yok gibi, ama C4 mesela U dönüş yaptıktan sonra öyle bir hızlanıyor ki, görmeniz lazım. Ben böyle bir hava emiş sesi duymadım. |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| |
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 3931
Nerden : Karşıyaka
Yaş : 46
Kayıt tarihi : 18/02/10
| |
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 2899
Nerden : Hatay
Yaş : 44
Kayıt tarihi : 19/02/10
| Konu: Geri: Türkiye Rallisi 2010 Cuma 16 Nis. - 20:14 | |
| - uA_Y_C_A demiş ki:
- :ahah: performans da galiba..
zaten bu C4 lerin arkası değişik ya..nedir bunun modeli
150289593 tane c4 var :ahah: Citroen C4 VTS |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
| Konu: Geri: Türkiye Rallisi 2010 Cuma 16 Nis. - 20:14 | |
| - drmert demiş ki:
- Eeeee,biz zamanında boşuna kullanmadık C4'ü
Bu arada foto,video?? C4 nasıl bir araçtı sence? Yani kullanıp sattıktan sonra nasıl bir tat bıraktı sende? |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
| Konu: Geri: Türkiye Rallisi 2010 Cuma 16 Nis. - 20:16 | |
| - baran demiş ki:
- drmert demiş ki:
- Eeeee,biz zamanında boşuna kullanmadık C4'ü
Bu arada foto,video?? Sony nin memory kartı özel sanırım, kart okuyucumdaki hiçbir slota uymuyor Sony zaten hep kendi aksesuar üretsin - kendi kazansın derdinde. Ararsın bulamazsın bulsan da pahalı olur sonra.. |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Türkiye Rallisi 2010 Cuma 16 Nis. - 20:16 | |
| evet abi farklı...kabloyla bağlayacaksın o makinayı |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| |
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 3931
Nerden : Karşıyaka
Yaş : 46
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Türkiye Rallisi 2010 Cuma 16 Nis. - 20:17 | |
| - uA_Y_C_A demiş ki:
- hay anasını ya nasıl kaçırdık bunu..abi boş yer varmıydı benim gelme zamanlarımda ?
yok de yok de yok de Kesinlikle yoktu Yakup, sanırım 500 kişilik tribunu 1000 kişiye saymışlar. Redbull tribünündeydik biz, öyle birşey yapmışlar ki tribünün açısı sanırım 15 derece falandı, birde öne polis barikatı koymuşlar ayakta izleyebildik. |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| |
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 3931
Nerden : Karşıyaka
Yaş : 46
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Türkiye Rallisi 2010 Cuma 16 Nis. - 20:21 | |
| - baran demiş ki:
- Citroen C4 WRC
1230 kg 2750 devirde 568 nm tork 5500 devirde 320 hp güç 1998 cc hacim 4 silindir 16 valf
Fransızları beğenmeyiz, adamlar yapıyorlar ama, son 6 yılın tek lideri citroen WRC de.
Araç bu C4 VTS WRC, bu 2750 devirde 568 nm torkun ne olduğunu anladım ben o lastik kokusu, o motorların hava emiş sesleri egsozların patıltıları. Muhteşemdi ya.. |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| |
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
| Konu: Geri: Türkiye Rallisi 2010 Cuma 16 Nis. - 20:26 | |
| Biz bunları sürebilir miyiz acaba diye düşünmeye başladım açıkcası?! |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
| Konu: Geri: Türkiye Rallisi 2010 Cuma 16 Nis. - 20:27 | |
| - uA_Y_C_A demiş ki:
- Focus da 520 ama devir olarak fark var
Ford isterse Ferrari yi bile dize getirebileceğini defalarca ispatlamıştır Yakubum sen üzülme,WRC ye Citroen kadar asılmıyordur ondan böyledir :farao: |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 2899
Nerden : Hatay
Yaş : 44
Kayıt tarihi : 19/02/10
| Konu: Geri: Türkiye Rallisi 2010 Cuma 16 Nis. - 20:29 | |
| - esmerce demiş ki:
- drmert demiş ki:
- Eeeee,biz zamanında boşuna kullanmadık C4'ü
Bu arada foto,video??
C4 nasıl bir araçtı sence?
Yani kullanıp sattıktan sonra nasıl bir tat bıraktı sende? Tabi iyi ve kötü yönleri vardı. Yol tutuş,performans ve sessizlik konusunda gerçekten başarılıydı.Donanım olarak zamanın iyi modellerindendi.Aracı sürmekten gerçekten hoşlanıyordum.Direksiyonun göbeğinin dönmemesi,Kocaman digital bir ekrana sahip olması ve bunun göğsün ortada olması,robot olup dans etmesiyle oldukça farklı bir araçtı. Aracın iç aksamındaki bazı plastik malzemelerin kötü olması,bir çukurdan geçerken arka amortisörlerden gelen meşhur"taaaak" sesi ,cam çıtalarının yerinden çıkması,CD takıp dinlemeye çalıştığımda işin tamamen "şansa" kalması vb. gibi sorunlarıda vardı. Totalde düşününce, yinede, seneye II.Nesil C4'ün piyasaya çıkacağanı bilmek heyecanlandırıyor beni. |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 3931
Nerden : Karşıyaka
Yaş : 46
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Türkiye Rallisi 2010 Cuma 16 Nis. - 20:30 | |
| - esmerce demiş ki:
- uA_Y_C_A demiş ki:
- Focus da 520 ama devir olarak fark var
Ford isterse Ferrari yi bile dize getirebileceğini defalarca ispatlamıştır Yakubum sen üzülme,WRC ye Citroen kadar asılmıyordur ondan Her ford citroen çıkışında koydular adamlar, delirdim ya, avazım çıktığı kadar bağırdım, yanımdaki hiç tanımadığım elemanda fordu tutuyormuş deli olduk birlikte. Neden asılmasın yahu, dünyanın parasını harcıyor her sene. Keşke suborusu da olsaydı ama, pistte bir mavi araç görmek isterdim bugün |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
| Konu: Geri: Türkiye Rallisi 2010 Cuma 16 Nis. - 20:36 | |
| - drmert demiş ki:
- esmerce demiş ki:
- drmert demiş ki:
- Eeeee,biz zamanında boşuna kullanmadık C4'ü
Bu arada foto,video??
C4 nasıl bir araçtı sence?
Yani kullanıp sattıktan sonra nasıl bir tat bıraktı sende? Tabi iyi ve kötü yönleri vardı. Yol tutuş,performans ve sessizlik konusunda gerçekten başarılıydı.Donanım olarak zamanın iyi modellerindendi.Aracı sürmekten gerçekten hoşlanıyordum.Direksiyonun göbeğinin dönmemesi,Kocaman digital bir ekrana sahip olması ve bunun göğsün ortada olması,robot olup dans etmesiyle oldukça farklı bir araçtı.
Aracın iç aksamındaki bazı plastik malzemelerin kötü olması,bir çukurdan geçerken arka amortisörlerden gelen meşhur"taaaak" sesi ,cam çıtalarının yerinden çıkması,CD takıp dinlemeye çalıştığımda işin tamamen "şansa" kalması vb. gibi sorunlarıda vardı.
Totalde düşününce,yinede, seneye II.Nesil C4'ün piyasaya çıkacağanı bilmek heyecanlandırıyor beni. Bana hep ayrı yeri olan bir firma gibi gelmiştir,aslında günümüzde kulağa etkileyici gelen bazı konfor teknolojilerinin patenti de Citroen e aittir,ayrıca araçları dengeleriyle de meşhurdur. (Yeni nesil S ve E serisi Mercedes lerin havalı süspansiyonlarının Citroen lisanslı olması gibi) Bir de bazı "Almancı" müşterilerimin XM leri beni hep etkilemiştir, C6 mutlaka görmek istediğim bir modeldir. |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 3931
Nerden : Karşıyaka
Yaş : 46
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Türkiye Rallisi 2010 Cuma 16 Nis. - 20:38 | |
| Otomotiv dünyasındaki mevcut her markada kullanılan birçok teknolojinin mucidi citroen. Benim birçok yönüyle takdir ettiğim, fransızlar arasındada en tuttuğum marka. Bu akşam birkez daha mest etti beni |
|
| |
|