| Ford Fiesta Sport 1.6 ti-vct | |
|
|
Yazar | Mesaj |
---|
Moderatör Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
| Konu: Geri: Ford Fiesta Sport 1.6 ti-vct Paz 2 Mayıs - 0:00 | |
| En iyi bildiklerimden biri; Ford ne diyorsa doğrudur,hatta fazlası vardır.! |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Ford Fiesta Sport 1.6 ti-vct Paz 2 Mayıs - 0:00 | |
| Birde sport donanımdaki o alt marşpiyerler felan sürtünmeyi azaltıyor burda uzun yolda tüketimi azaltmada etkendir bence. |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Ford Fiesta Sport 1.6 ti-vct Paz 2 Mayıs - 0:01 | |
| Ford konusunda; Powershift değerleri örneğin Dsg ve fiat daki gibi değil..çok az farklarla manuelden yukarda değerler
İnandırıcılığı tartışılabilir mi sizce? Diğerleriyle karşılaştırınca |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
| Konu: Geri: Ford Fiesta Sport 1.6 ti-vct Paz 2 Mayıs - 0:03 | |
| Dsg hadi neyse de Fiat ın robotizesinin manuelle aynı değer sunması pek inandırıcı gelmiyor bana,bu mantıkla Ford daha dürüst bence. |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| |
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
| Konu: Geri: Ford Fiesta Sport 1.6 ti-vct Paz 2 Mayıs - 0:08 | |
| Yani.. Cvt tarzı tasarımlar yüksek torkta sorun çıkarabilirler ama bu istisnanın dışında Ford un şanzımanları harikadır. |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 2899
Nerden : Hatay
Yaş : 44
Kayıt tarihi : 19/02/10
| Konu: Geri: Ford Fiesta Sport 1.6 ti-vct Paz 2 Mayıs - 5:12 | |
| Umarım başarılı bir şanzuman olur Powershift! DSG kadar hızlı olmasın ama ondan sorunsuz,sessiz olsun,kabulumdür |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Ford Fiesta Sport 1.6 ti-vct Paz 2 Mayıs - 6:46 | |
| 2-3 yıldır üzerinde çalışılan konu bu...sorunlu olacağını sanmıyorum |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 494
Nerden : Belçika
Yaş : 32
Kayıt tarihi : 09/03/10
| Konu: Geri: Ford Fiesta Sport 1.6 ti-vct Perş. 13 Mayıs - 15:42 | |
| |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 494
Nerden : Belçika
Yaş : 32
Kayıt tarihi : 09/03/10
| Konu: Geri: Ford Fiesta Sport 1.6 ti-vct Perş. 13 Mayıs - 15:46 | |
| |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 2899
Nerden : Hatay
Yaş : 44
Kayıt tarihi : 19/02/10
| Konu: Geri: Ford Fiesta Sport 1.6 ti-vct Perş. 13 Mayıs - 15:56 | |
| İlk çıktığı günden beri bayılıyorum bu araca.... En son RS'nin Direksiyonu modaya uymuş Ama çokta güzel olmuş...seviyorum bu tarz direksiyonu,keşke Focus'a da koysalar,3 kollu,cillop gibi,lokum gibi.. |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 494
Nerden : Belçika
Yaş : 32
Kayıt tarihi : 09/03/10
| Konu: Geri: Ford Fiesta Sport 1.6 ti-vct Cuma 14 Mayıs - 11:41 | |
| |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 494
Nerden : Belçika
Yaş : 32
Kayıt tarihi : 09/03/10
| Konu: Geri: Ford Fiesta Sport 1.6 ti-vct Cuma 30 Tem. - 13:52 | |
| |
|
| |
Comfort Mesaj Sayısı : 225
Nerden : İskenderun-samsun
Yaş : 35
Kayıt tarihi : 19/07/10
| Konu: Geri: Ford Fiesta Sport 1.6 ti-vct Cuma 30 Tem. - 20:05 | |
| dizel focus 109 ps 11 sn iken bu araca bence 9.9 sn fazla. şimdi ben heybetli sedan ve dizel focusla bu aracla kapşacam 100 km hıza ulaştığımızda sadece 1 sn önümde olacak? o araç beni geçmiş saymasın |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| |
| |
Comfort Mesaj Sayısı : 225
Nerden : İskenderun-samsun
Yaş : 35
Kayıt tarihi : 19/07/10
| Konu: Geri: Ford Fiesta Sport 1.6 ti-vct Cuma 30 Tem. - 21:14 | |
| haklısınız st felan değil fakat 1. avantajı benzinli. dizelden çok fazla devir çeviriyor. ve ölçümler rampada değil düzde yapılıyor. 2. kasası çok daha hafif 3. motor hacimleri aynı fiesta beygiri daha yüksek. (araç çok hoş fakat bu saydıklarıma rağmen TDCI 11 sn iken bu aracın 10 sn olması bence fazla) |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| |
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
| Konu: Geri: Ford Fiesta Sport 1.6 ti-vct Cuma 30 Tem. - 22:34 | |
| Evet bu aracın akselerasyonuna biçilen 9.9sn lik değer pek de iç açıcı değil.. Ama teslerde motorun alt devirlerden itibaren güçlü olduğunu ve hızlanma isteğini 200km ye girene kadar neredeyse hiç kaybetmediğini söylüyorlar. Yani standart bir Tdci ile 100km ye kadar pek fark oluşmasa bile muhtemelen Tdci 4. özellikle 5. vitesine attığı andan itibaren Fiesta ufak ama istikrarlı şekilde arayı açmaya başlayacaktır. |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 3931
Nerden : Karşıyaka
Yaş : 46
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Ford Fiesta Sport 1.6 ti-vct Cuma 30 Tem. - 22:37 | |
| 109 luk TDCI da 200 e kadar hızlanma isteğini hiç kaybetmiyor ama, bizzat denendi onaylandı. çipsiz hemde |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
| Konu: Geri: Ford Fiesta Sport 1.6 ti-vct Cuma 30 Tem. - 22:40 | |
| Kesinlikle haklısın ama ne olursa olsun Fiesta yükek hızlarda bizim araçlardan etkili bir hızlanma sergileyecektir;bizim araçlarda 4. vitesin oranı kısaltılıp 4 le 5 arasına bir vites daha eklenmeliydi. İlk 3 vites piyasadaki benzinlilerle aynı orana sahipken 4. viteste oranlar aniden uzuyor,5. de daha da uzuyor,torktan kazanıyoruz ama yine de 6 ileri olsa tadından yenmezdi. |
|
| |
Comfort Mesaj Sayısı : 225
Nerden : İskenderun-samsun
Yaş : 35
Kayıt tarihi : 19/07/10
| Konu: Geri: Ford Fiesta Sport 1.6 ti-vct Cuma 30 Tem. - 22:43 | |
| - esmerce demiş ki:
- Evet bu aracın akselerasyonuna biçilen 9.9sn lik değer pek de iç açıcı değil..
Ama teslerde motorun alt devirlerden itibaren güçlü olduğunu ve hızlanma isteğini 200km ye girene kadar neredeyse hiç kaybetmediğini söylüyorlar.
Yani standart bir Tdci ile 100km ye kadar pek fark oluşmasa bile muhtemelen Tdci 4. özellikle 5. vitesine attığı andan itibaren Fiesta ufak ama istikrarlı şekilde arayı açmaya başlayacaktır. doğrudur uzun mesafede. şöyle söyleyeyim arkadaşımda 90 ps fiesta var dizel 2008 model bir önceki kasa makyajlı. benim 1.2 corsa benzin 80 hp ile denedik peşpeşe 3 kırmızı ışıkta. her ışık arası yaklaşık 2 km. ve benzin çevirdiği fazla devirin avantajıyla boy boy fark atıyor motor hacmi beygiri ve torku düşük olmasına rağmen. o araç 4. vitese geçtiğinde ben hala 2de oluyorum. arkadaşım benim aracı sürdüğündede sonuç değişmiyor. (bunlar profosyonel olaylar değil sadece arkadaş arasında. birşey kanıtlama gibi bir niyetimde yok kesinlikle. yanlış anlaşılmasın.) anlatmak istediğim sadece benzinli atmosferik motorların devir bandının uzun olmasının avantajı |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
| Konu: Geri: Ford Fiesta Sport 1.6 ti-vct Cuma 30 Tem. - 22:51 | |
| Evet akselerasyonda benzinli devir bandı genişliği sayesinde avantajlıdır,özellikle de kasa hafifse. Önceki aracım 124Hp Corolla ile arkadaşındaki 90Hp lik Fiesta ları kalkışta rahat geçerken 4 ya da 5. viteste yapılan tam gaz hızlanmalarda 160-170km hıza kadar fark atamıyordum örneğin. Aynı durum 90Hp Corolla dizelle yapılan mukayse için de geçerliydi; kalkışta tam performansla kalkarsam dizel Corolla yı pek zorlanmadan geride bırakabiliyordum ancak gene 4 ya da 5. viteste gidilebilecek hızlarda tam gaz verildiğinde dizel Corolla dan da 160km den sonra uzaklaşabiliyordum. |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 494
Nerden : Belçika
Yaş : 32
Kayıt tarihi : 09/03/10
| |
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Ford Fiesta Sport 1.6 ti-vct C.tesi 20 Kas. - 14:27 | |
| Çok kullanışlı olmasada şıklık kattığı gercegini örtmüyor .
En son uA_Y_C_A tarafından C.tesi 20 Kas. - 16:24 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
| Konu: Geri: Ford Fiesta Sport 1.6 ti-vct C.tesi 20 Kas. - 16:22 | |
| Şu F III leri de Fiesta kadar güzel yapsalardı keşke,şimdiden alacağım tek araç derdim.. |
|
| |
| Ford Fiesta Sport 1.6 ti-vct | |
|