Bunun yanısıra bu araçlar için şasilerinin monoblok değil 3 ayrı parça halinde gelip üretilecek ülkelerde kaynaklandığı şeklinde yorumlar da okumuştum,bu da iç mekanda zamanla artan tıkırtıların ve düşük kalan Ncap değerlerinin esas nedeni olarak görülüyordu.
Esmerce çok sağol valla, bilmediğim yönleriyle Civic'i anlattın bana...Octivia'yı inceledikten sonra listeye ekletirim...Bahsettiğin sorunları CR-v'de göremedim...Segment farkından bu tür sorunlar sanırım olmaz... Birde A3'ün 3 ve 5 kapısı arasında seçim yapamıyorduk, 3 kapı için kullanışsız diyorlar...5 kapını stoplarından başla değişiklik var mı ?
Skoda ve Fiatdan uzak durunda ne alırsanız alın. Civic eniştemde var civic hakkında söyleyebileceklerim malzeme kalitesi olarak vasat seviyede,Türkiye şartlarında kullanımı rahat değil yere çok yakın ve kendinizi güvende hissetmediğiniz bir araç.. Captiva Fason bir araç, Crv ye hala alışamadım bence en mantıklısı a3 olacaktır içlerinde.
Doğuş oto ile görüştük, 34 bin euro fiyat çıktı 5 kapı A3 TfSi + Stronic...Xenon paket ve Sunroof var...Ambition modeli, s line paket için görüştük...Bir aya kadar indirim olacağı 2 bin euroya kadar düşebileceklerini söylediler...Beklemedeyiz