Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Salı 2 Mart - 21:50
siyah&beyaz demiş ki:
herkese iyi geceler allaha emanet olun
C-max resmi avatar olduysa...Hedef belli..Ben ozman sizin için C-max sayfası açıp yeni resimleri ekleyeyim.....İyi geceler size de.
uA_Y_C_A
Yönetim
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Salı 2 Mart - 23:08
Focus Videosu da burada.
fenkli
Ghia
Mesaj Sayısı : 627
Nerden : Isparta
Yaş : 49
Kayıt tarihi : 25/02/10
Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Çarş. 3 Mart - 8:36
çok heyecan verici gerçekten.. inşallah çabuk gelir türkiyeye ve gelirken de hayal kırıklığı uğratmaz.. rakiplerine göre yine donanım eksiği gibi..mesela standart esp+tcs, opsiyonel de olsa xenon , bluetooth , nevigasyon , cam tavan vs.. süper olur
uA_Y_C_A
Yönetim
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Çarş. 3 Mart - 8:38
Cam tavan zor..Ford pek kullanmadı bunu...eğer MyFord özelliği Titanium ile gelirse mükemmel olur.
fenkli
Ghia
Mesaj Sayısı : 627
Nerden : Isparta
Yaş : 49
Kayıt tarihi : 25/02/10
Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Çarş. 3 Mart - 9:11
içinin resmi çok güzel gerçekten.. onu inceliyorum sürekli.. bütün düğmeler dolu.. bu şekilde dolu görürürüz türkiyedede inşallah
Anchowy61
Ghia
Mesaj Sayısı : 914
Nerden : Trabzon
Yaş : 41
Kayıt tarihi : 22/02/10
Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Çarş. 3 Mart - 9:52
esp standart değil mi? Bide bu myford ne işe yarıyor?
uA_Y_C_A
Yönetim
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Çarş. 3 Mart - 10:02
Esp şuanki focus da olduğu gibi Tüm avrupa ve Ncap kriterindeki ülkelerde Standart..ama ülkemizde değildi... yani bunu biz şimdiden bilemeyiz..MyFord hani şu teyp üstünde dokunmatk ekran varya o işte...Her türlü özelliği barındıran bi yüksek teknoloji ürünü.
Anchowy61
Ghia
Mesaj Sayısı : 914
Nerden : Trabzon
Yaş : 41
Kayıt tarihi : 22/02/10
Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Çarş. 3 Mart - 13:28
My ford gelir o gelmezse your ford gelir:) titanyumla gelmesin standart gelsin bir şeyide fazladan para istemeden yapsınlar.
Anchowy61
Ghia
Mesaj Sayısı : 914
Nerden : Trabzon
Yaş : 41
Kayıt tarihi : 22/02/10
Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Çarş. 3 Mart - 13:32
uA_Y_C_A Fordun seni insan kaynakları müdürü yapıp en az 10000 TL de maaş vermesi lazım.
uA_Y_C_A
Yönetim
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Çarş. 3 Mart - 13:56
Onun için uğraşıyorum zaten desem ? ? ama insan kaynakları olarak değilde Hamurunu yoğurmak için.
fenkli
Ghia
Mesaj Sayısı : 627
Nerden : Isparta
Yaş : 49
Kayıt tarihi : 25/02/10
Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Çarş. 3 Mart - 14:40
arkadaşlar cenevre yarın açılıyor mu şimdi.. yarın güzel fotolar ve özelliklerle ilgili haberlerinizi bekliyoruz.. sabırsızlandık bi haylı
uA_Y_C_A
Yönetim
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Çarş. 3 Mart - 14:59
Abi bu fotolar Cenevreden zaten Kapalı alanda çekilmiş olanlar..
4 mart'dan itibaren biz normal kişilere açılıyor basın için açıldı
uA_Y_C_A
Yönetim
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Çarş. 3 Mart - 23:54
NET RESİMLERİMİZE DEVAM EDİYORUZ...SW... STOPLARDAKİ LEDLER DE HOŞ OLMUŞ.
Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Perş. 4 Mart - 13:51
arkadaşlar fuardan yeni haberler resmi açıklamalar vs. yok mu.. özellikler donanım seçenekleri
certac
Ambiante
Mesaj Sayısı : 61
Nerden : istanbul
Yaş : 49
Kayıt tarihi : 19/02/10
Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Perş. 4 Mart - 15:40
mondeo motorları hakkında bilgiler var Diğer konuda açtım ama burayada ekleyyeim bari:)
Evet millet sıcak bir net haber daha yeni monde motorları: 2,0 scti 203 hp ama benzinli:) Eski 2.0 tdci artık 163 hp:)
PLUS: Powershift yani çift kavramalı yeni şanzumanlar da 6 ileri olarak dahil edilmiş mondeolara.
fenkli
Ghia
Mesaj Sayısı : 627
Nerden : Isparta
Yaş : 49
Kayıt tarihi : 25/02/10
Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Perş. 4 Mart - 16:14
teşekkürler.. 2000 cc benzinli mondeo gelecek mi türkiyeye.. makyajlılar yeni motorlarla beraber ne zaman satışda olacak acaba ..bir bilgi varmı
drmert
Moderatör
Mesaj Sayısı : 2899
Nerden : Hatay
Yaş : 44
Kayıt tarihi : 19/02/10
Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Perş. 4 Mart - 16:42
Sevgili Yakup,focusla ilgili yeni bir haber yok mu?
uA_Y_C_A
Yönetim
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Perş. 4 Mart - 20:52
Şimdi oturdum pc ye...bakacam varsa hemen aktarırım zaten Gerçi benzililer belli yazın 1.6T lar araçlara konmaya başlanacak...Uydurma değil resmi haber bu....Özellikle C-max ile gelirler bize de diye düşünüyorum..
esmerce
Moderatör
Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Perş. 4 Mart - 21:11
Acaba turbo beslemeli Ford motorları nasıl olacak çok merak ediyorum.
Şimdiye kadarki atmosferik benzinlileri genelde tok bir sesle çalışırlardı,yeni nesilleriyse sportif bir ses yayardı,bakalım turbo besleme ile neler yapabilmiş Ford mühendisleri.
Benim şuanki en favori turbo motor seçeneğim Alfa nın yeni 1.800cc 200hp si; hem tork çok düşük devirde geliyor ve turbo boşluğu neredeyse sıfırmış hem de oldukca az yakıyormuş.
uA_Y_C_A
Yönetim
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Perş. 4 Mart - 21:14
Tork devirleri verilmişti..bi bakayım hele bulursam yazcam
Bugünde herkese söz verdim hadi hayırlısı
siyah&beyaz
ST
Mesaj Sayısı : 2446
Nerden : izmir
Yaş : 54
Kayıt tarihi : 02/03/10
Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Perş. 4 Mart - 21:19
Cenevre'de Ford Rüzgarı
Ford, Cenevre Otomobil Fuarı'nda, yeni nesil Focus SW ve Kuga Powershift Otomatik gibi ilk kez sergilediği modellerin yanı sıra Focus BEV gibi çevreci teknolojik çözümlerini de tanıttı.
Ford, dünya prömiyerini yaptığı yeni nesil Focus SW ve yenilikçi teknolojilerle donattığı otomobillerini Cenevre Otomobil Fuarı'nda meraklılarıyla buluşturdu.
Ford Motor Company'nin yeni nesil Focus ailesi ile Yeni C-Max ve Grand C-Max modelleri, kompakt sınıfta referans oluşturacak birçok teknolojiye sahip olmasıyla dikkat çekti. Ford'un hacim küçültme yaklaşımının bir hamlesi olan EcoBoost benzinli motor; daha yüksek güç ve daha az yakıtla daha etkin bir performans vaad ederken, Ford Focus BEV, çevreye saygılı sloganıyla izleyicilere sunuldu.
Yeni nesil Focus ailesinin yeni üyesi Station Wagon dünya prömiyerini yaptı
Ford'un Mondeo ile başlattığı kinetik tasarım felsefesi yeni nesil Focus ailesi ile tamamen yeni bir çizgi kazanmış durumda. İlk kez Ocak 2010'daki Detroit Otomobil Fuarı'nda sergilenen hatchback ve sedan karoserli yeni nesil Focus ailesi, Cenevre Otomobil Fuarı'nda ilk kez sergilenen station wagon karoser seçeneğiyle zenginleşti. Sadece Ford'un kinetik tasarım felsefesine yeni bir çizgi kazandırmakla kalmayan yeni Focus, aynı zamanda Ford'un global OneFord stratejisinin ilk ürünü olarak da büyük öneme sahip. Ford'un global C-Segmenti platformu üzerine inşa edilen Focus SW, aynı zamanda bu platformu kullanan beşinci araç olma özelliğini de taşıyor.
Yeni nesil Focus ailesinin diğer üyeleri gibi Focus SW da 1.6 litrelik benzinli EcoBoost 150 ve 180 PS'lik motorların yanı sıra 105 PS ve 125 PS 1,6 litrelik benzinli ve 115 PS gücünde 1.6 TDCi turbo dizel motor seçenekleriyle satışa sunulacak.
Yeni Focus Türkiye pazarında 2011 yılının ilk yarısında satışa sunulacak.
Sınıfının en dinamik aracı; C-Max
Sürüş dinamikleriyle kompakt MPV sınıfının en sportif aile aracı olan ve bu yönüyle sınıfına tamamen yeni standartlar getiren C-Max'ın yeni nesli de Ford Motor Company'nin global yeni nesil C Segmenti platformunu kullanıyor. Önceki nesilden farklı olarak yeni nesil C-Max'da iki karoser tipi sunuluyor. Beş koltuklu versiyon C-Max adını alırken üç koltuk sırasında yedi kişilik oturma alanı sunan versiyon ise Grand C-Max adını taşıyor. Sadece teknik anlamda iyileştirilmekle kalmayan yeni nesil C-Max aerodinami konusunda da oldukça iddialı. Beş koltuklu C-Max 0,30 cW rüzgar sürtünme katsayısına sahipken, yedi koltuklu Grand C-Max 0,32 cW rüzgar sürtünme katsayısına sahip.
Ford C-Max, sıralı dört silindirli 1,6 litrelik benzinli ve dizel motorlarla satışa sunulacak. Asıl yenilik yine 1,6 litre hacimli EcoBoost benzinli 150 ve 180 PS'lik motor. Ford'un hacim küçültme (Downsizing) yaklaşımının bir hamlesi olan bu motor daha düşük motor hacmi ile daha yüksek güç ve böylece daha az yakıtla daha etkin bir performans vaat ediyor.
Yeni C-Max Türkiye pazarında yılın son çeyreğinde satışa sunulacak.
Başarıdan başarıya koşan Fiesta'ya taze kan:Sport
Satışa sunulduğu 1976 yılından bu yana sınıfının en popüler araçlarından biri olan Ford Fiesta başarıdan başarıya koşmaya devam ediyor. Ford Avrupa Küçük Araçlar Marka Müdürü Salvatore Campolo, Fiesta'nın başarısını vurgulamak için "2008 yılının sonlarında lanse edilen yeni Fiesta, 526 binlik üretim adediyle 2009 yılında Avrupa'nın en çok tercih edilen küçük otomobili ve Avrupa'nın en çok tercih edilen ikinci otomobili olmayı başardı. Çekici ve dinamik tasarımıyla dikkat çeken yeni Fiesta, üstün sürüş dinamikleriyle sahip olduğu tasarımı tamamlayan bir sürüş karakteri ortaya koyuyor." dedi.
Bu başarıyı 2010 yılında da sürdürmek isteyen Ford, Fiesta'nın üç kapılı Sport+ versiyonunu hazırladı. Tasarım detaylarıyla diğer Fiesta modellerinden ayrılan Fiesta Sport, 120 PS gücünde 1,6 litrelik TiVCT benzinli motoruyla görünümüne uygun sportif bir performans vaat ediyor. Fiesta Sport serisi Türkiye pazarında yılın ikinci çeyreğinde satışa sunulacak
Konforun adı PowerShift; Ford Mondeo
Ford'un 2007 yılında satışa sunduğu üçüncü nesil Mondeo CD Segmentini en güçlü üyelerinden biri olarak popülaritesini sürdürmeye devam ediyor. Ülkemizde 125 PS gücünde 1,6 litrelik benzinli motorun yanı sıra 140 PS gücünde 2.0 TDCi motor seçeneği ile satışa sunulan Ford Mondeo, PowerShift adı verilen ve optimum performans ile ideal yakıt ekonomisi dengesi sunacak şekilde geliştirilen yeni otomatik şanzımanla gücüne güç katacak. Getrag ile birlikte geliştirilen bu çift kavramalı şanzıman son derece hızlı, ancak bir o kadar rahat vites değiştirerek verimliliği arttırıyor. Ford Mondeo 2.0 TDCi PowerShift Otomatik Türkiye pazarında yılın son çeyreğinde satışa sunulacak.
Yeni Şanzımanla gelen konfor; Ford Kuga ve PowerShift Otomatik
Bugüne kadar 6 ileri manuel şanzımanlı 136 PS gücünde 2.0 TDCi motorla satışa sunulan Ford Kuga, bundan böyle Getrag ile geliştirilen çift kavramalı 6 kademeli PowerShift isimli yeni otomatik şanzımanla donatılacak.
Çift kavramalı PowerShift şanzımanda iki adet dişli grubu bağımsız birer kavramayla birbirine paralel çalışıyor. İlk grup dişlide 1, 3 ve 5'nci vitesler yer alırken, ikinci grup dişlide 2, 4 ve 6'ncı vitesler yer alıyor. Böylece bir sonraki veya bir önceki vites değişimi son derece hızlı bir şekilde gerçekleştirilebiliyor. Tork konvertörü ve gezegen dişli gibi karmaşık mekanizmalara gerek duymayan sistemi, böylece hem daha hafif, hem de daha verimli çalışıyor. Ford Kuga 2.0 TDCi 140 PS PowerShift Otomatik Türkiye pazarında yılın ikinci çeyreğinde satışa sunulacak.
Geniş ailelerin sportif yol arkadaşı; Ford S-Max ve Galaxy
Ford'un büyük hacimli aile aracı serisinin en önemli iki üyesi olan S-Max ve Galaxy yeni yüzleriyle Cenevre Otomobil Fuarı'nda sergilendi.. Ford S-Max ve Galaxy'nin 2.0 TDCi PowerShift Otomatik versiyonu Ekim ayı sonunda başlayacak Istanbul Autoshow da tanıtılacak.
Çevreye saygılı: BEV
Ford Motor Company, elektrik enerjisiyle (0 Emisyon) mobil olma alanında bir dizi çalışmalar yürüyor. Bunlar içerisinde en önemli olansa İngiltere merkezli Smith Electric Vehicles (SEV) işbirliği ile hayata geçirilen colognE-mobil projesi. Proje kapsamında ilk etapta bir adet Ford Transit elektromotor ve pillerle donatılacak. Daha sonraki aşamalarda bu projeyi Ford Focus BEV takip edecek. Çevreye saygılı Ford Focus BEV 23 kWh kapasiteli piller tarafından beslenen 100 kW gücündeki motoruyla etkileyici bir performans ortaya koyuyor. 136 km/s maksimum hıza ulaşan Ford Focus BWV tam şarjlı pillerle 120 km menzile ulaşıyor. Piller 230 Volt'luk prizde 6-8 sürede şarj ediliyor.
WRC
Ford'a 2006 ve 2007 WRC şampiyonluğu kazandıran Focus WRC, 2011 yılında yerini Fiesta Super2000'e bırakacak. İlk olarak 1999 yılında Monte Carlo Ralli'sinde yarışmaya başlayan Ford Focus RS WRC bu süre içerisinde 41 ralli kazandı ve 119 rallide puan topladı. BP Ford Abu Dhabi World Rally Team çatısı altında 2010 yılında yarışacak olan Focus RS WRC İsveç'te başlayan ve İngiltere'de son bulan 13 yarışlık bir maraton koşacak. Dünya Ralli Şampiyonasının 4. ayağı olan Türkiye rallisi ise 16-18 Nisan 2010 tarihleri arasında İstanbul'da koşulacak.
uA_Y_C_A
Yönetim
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Perş. 4 Mart - 21:25
1.6T ecoboost aracın turbo aralığı 1600 rpm ile 4500 rpm olarak deniliyor max tork yani.
Ama ş.içi trafikte vs. gibi durumlar için geliştirilen bi özellikle ‘turbo-lag’ 1.500 devirden itibaren %90 dan fazla tork üretimi gerçekleştiriyormuş.
Bu arada c-max de ki sürtünme oranı mükemmel bi değer.O sınıf da ki bi araca göre...Şuan ki focus ondan yüksek
En son uA_Y_C_A tarafından Perş. 4 Mart - 23:29 tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi
sscasta
Comfort
Mesaj Sayısı : 277
Nerden : istanbul
Yaş : 42
Kayıt tarihi : 25/02/10
Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Perş. 4 Mart - 21:56
powershift tüm motor seçeneklerinde olmayacak mı
uA_Y_C_A
Yönetim
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Perş. 4 Mart - 21:59
Diğer başlığa tüm bilgileri ekledim...Olacak.
uA_Y_C_A
Yönetim
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Perş. 4 Mart - 23:15
OHHH BEEE Şimdi Resmi açıklamaları buldum.....
1.6 Dizel bu şekilde olacak.. 128 olayı fason gözüküyor bu bilgiye göre
Alıntı :
The new 1.6-litre TDCi engine will be fitted to the all-new C-MAX and Grand C-MAX, and the next-generation Focus, with 95 PS and 115 PS power ratings.It is also available in the 2010 Mondeo. Depending on application, CO2 emissions are reduced by up to 6 per cent compared to the previous 1.6-litre TDCi.
VE TORK DEĞERİ: 270 Nm Overboost ile 285 Nm
Alıntı :
while the 115 PS engine delivers extra performance via the transient overboost feature which increases peak torque from 270 Nm to 285 Nm during hard acceleration
Tüketimi ise 4.5 litres/100km (62.8 mpg) C-MAX de bu tüketim
Buradan da gözüktüğü üzere 2010 da Mondeo'lara 1.6 115 tdci gelecek.
En son uA_Y_C_A tarafından Perş. 4 Mart - 23:39 tarihinde değiştirildi, toplamda 3 kere değiştirildi