| Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) | |
|
|
Yazar | Mesaj |
---|
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) C.tesi 6 Mart - 20:07 | |
| İlla birileri bulurdu canm...rica ederim. |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 2899
Nerden : Hatay
Yaş : 44
Kayıt tarihi : 19/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) C.tesi 6 Mart - 21:04 | |
| - Anchowy61 demiş ki:
- bu beygir olayı neden böyle oldu yaw 128 bg 300 tork iyiydi uA_Y_C_A gerçekten teşekkür ederim sen olmasan biz bunları nerden öğrenecez ki:)
Gerçekten bu beygir olayı kötü oldu.Sonuçta Fiatın 120 Hp'sine cevap olacaktı.. Yarın öbürgün PSA grebu kesin 130 Hp civarı bişeyde çıkarır... Ama öte yandan tork hiçte fena değil,üstelikte söylenilene göre 1600-4500 aralığında verecek torku.. acaba bu aralıkta devamlı 270 tork mu verecek yoksa düşerek mi devam edecek.. Bir tork eğrisini görseydik.. |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) C.tesi 6 Mart - 21:16 | |
| abim benim yazdığım tork aralığı TURBO BENZİNLİ için... Benzinli bu aralıkta ki tüm devirde max verir..
turbo Dizel ise 1750 - 2500 devirde max Torq verir...Henüz o açıklanmamış.
En son uA_Y_C_A tarafından Ptsi 8 Mart - 10:38 tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi (Sebep : Yanlış bilgi) |
|
| |
ST Mesaj Sayısı : 2446
Nerden : izmir
Yaş : 54
Kayıt tarihi : 02/03/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) C.tesi 6 Mart - 21:19 | |
| selam yakup c-maxla ilgili bir gelişme varmı |
|
| |
Ghia Mesaj Sayısı : 914
Nerden : Trabzon
Yaş : 41
Kayıt tarihi : 22/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Paz 7 Mart - 11:37 | |
| Yinede 128 beygir isterük. o kadarda hava atmıştım diğer arkadaşlara okulda. |
|
| |
Ghia Mesaj Sayısı : 627
Nerden : Isparta
Yaş : 49
Kayıt tarihi : 25/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Ptsi 8 Mart - 8:26 | |
| ben de aynen.. yeni focuslar 128 geliyo görürsünüz o zman diye ... .. şimdi nasıl açıklarım bilmiyorum dalga geçecekler |
|
| |
Ghia Mesaj Sayısı : 627
Nerden : Isparta
Yaş : 49
Kayıt tarihi : 25/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Ptsi 8 Mart - 8:28 | |
| - uA_Y_C_A demiş ki:
- abim benim yazdığım tork aralığı TURBO BENZİNLİ için...
Dizelde aralık yok..
Benzinli bu aralıkta ki tüm devirde max verir..
turbo Dizel ise 1 devirde max Torq verir...Henüz o açıklanmamış. benzinli için çok düşük devir.. harika.. ama turbodan dolayı sanırım... |
|
| |
Comfort Mesaj Sayısı : 215
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 23/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Ptsi 8 Mart - 8:28 | |
| - uA_Y_C_A demiş ki:
- abim benim yazdığım tork aralığı TURBO BENZİNLİ için...
Dizelde aralık yok..
Benzinli bu aralıkta ki tüm devirde max verir..
turbo Dizel ise 1 devirde max Torq verir...Henüz o açıklanmamış. Dizelde aralık var dostum.1750-2500 dv/dk arası 240 nm.Anlık yüklenmelerde overboost ile 260 nm.Teknik verilerde yazıyor. |
|
| |
Ghia Mesaj Sayısı : 627
Nerden : Isparta
Yaş : 49
Kayıt tarihi : 25/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Ptsi 8 Mart - 8:30 | |
| - karaşahin2008 demiş ki:
- uA_Y_C_A demiş ki:
- abim benim yazdığım tork aralığı TURBO BENZİNLİ için...
Dizelde aralık yok..
Benzinli bu aralıkta ki tüm devirde max verir..
turbo Dizel ise 1 devirde max Torq verir...Henüz o açıklanmamış. Dizelde aralık var dostum.1750-2500 dv/dk arası 240 nm.Anlık yüklenmelerde overboost ile 260 nm.Teknik verilerde yazıyor. yeni motor için açıklama yok demek istedi sanırım... |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 2899
Nerden : Hatay
Yaş : 44
Kayıt tarihi : 19/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Ptsi 8 Mart - 10:24 | |
| Anlaşıldı.. Daha önce 2 sene Citroen C4 kullanmıştım,1,6 HDI 110 Hp. Devir/tork ilişkisi aynen dediğin gibiydi.. |
|
| |
Ambiante Mesaj Sayısı : 61
Nerden : istanbul
Yaş : 49
Kayıt tarihi : 19/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Ptsi 8 Mart - 10:32 | |
| Selamlar Yazdıklarımın tamamı dogrudur tekrar teyit edeyim:) sakın karsıtırmayınız scti yeni turbo benzinli motorlar dizel motorların devir aralıgı henuz belli değil ama 115hp beni uzer acıkası Zaten dediğim gibi 163 hp mondeo gelirse ben onuda dusunebilrim:) |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| |
| |
Comfort Mesaj Sayısı : 215
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 23/02/10
| |
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| |
| |
Ambiante Mesaj Sayısı : 61
Nerden : istanbul
Yaş : 49
Kayıt tarihi : 19/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Ptsi 8 Mart - 20:41 | |
| canımı sıktı bu 115 tdci 270nm:( acaba 2.0tdci 163 u focus a uygularlarmı ? |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Ptsi 8 Mart - 20:43 | |
| 1.6 stci 150 (148ps)'i düşünün ozman... |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Ptsi 8 Mart - 20:47 | |
| buradan anlaşıldığı üzere 2.0 tdci 163ps tüm araçlarda var.. - ---FORD--- demiş ki:
- The new 2.0-litre TDCi engine is available in 115 PS, 140 PS and new 163 PS displacements, and will be featured in the all-new C-MAX and Grand C-MAX, and the next-generation Focus. The engine is also fitted to the 2010 Kuga, Mondeo, S-MAX and Galaxy models. Depending on application, CO2 emissions are reduced by up to 7 per cent compared to the previous 2.0-litre TDCi.
|
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 45
Kayıt tarihi : 22/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Ptsi 8 Mart - 21:04 | |
| Hmmmm... Yeni Focus ta hafifletme çalışmaları da olduğuna göre artan kasa ebatlarına rağmen araç kolay kolay 1400kg yi aşmayacaktır.. 2.000cc 163hp lik Focus GT tadı verir ama bir de vergilerimiz uygun olsa |
|
| |
Yeni üye Mesaj Sayısı : 5
Nerden : trabzon
Kayıt tarihi : 02/03/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Salı 9 Mart - 6:18 | |
| Sayın uA_Y_C_A... Focus da 1.6 Motor Powershiftli tdci olacağı kesin mi? |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Salı 9 Mart - 6:59 | |
| Açıklamalar ne ise size sundum.. türkiye ye gelirmi bilemeyiz şimdiden |
|
| |
Ghia Mesaj Sayısı : 627
Nerden : Isparta
Yaş : 49
Kayıt tarihi : 25/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Salı 9 Mart - 7:36 | |
| 1.6 sı gelir ama 2.0 ı zorr |
|
| |
Moderatör Mesaj Sayısı : 2899
Nerden : Hatay
Yaş : 44
Kayıt tarihi : 19/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Salı 9 Mart - 8:50 | |
| 2.0 TDCI motoru Focus için hayatta getirmezler Türkiye'ye,adım kadar eminim
En son drmert tarafından Salı 9 Mart - 8:57 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| |
| |
Ambiante Mesaj Sayısı : 61
Nerden : istanbul
Yaş : 49
Kayıt tarihi : 19/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Salı 9 Mart - 12:44 | |
| Bu arada bu motorlar yeni değil bu sabah dikkatimi çekti.zaten volvo s60 da kullanılan motorlarmış |
|
| |
Yönetim Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10
| Konu: Geri: Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) Salı 9 Mart - 12:47 | |
| hangisinden bahsediyorsunuz ?
Benzinli 2,0 T 203 beygirlik motor VOLVO nun 2.0t 180 liğin geliştirilmesiyle yapıldı
115 tdci da 109 luk motorun geliştirilmesiyle yapıldı ve Yeni S60 da kullanılacak. |
|
| |
| Yeni Nesil Focus III (Euro Spec) - (2011 & 2012) | |
|