Focus Club Tr
Bu site kapanmıştır.
YENİ sitemiz; www.FocusClubTr.com




 
AnasayfaTakvimSSSKayıt OlGiriş yap
uA_Y_C_A
9260 Mesajlar - 29%
YSF
5163 Mesajlar - 16%
esmerce
4642 Mesajlar - 14%
BARAN
3931 Mesajlar - 12%
drmert
2899 Mesajlar - 9%
siyah&beyaz
2446 Mesajlar - 8%
ALPER
1150 Mesajlar - 4%
madmax5
1092 Mesajlar - 3%
Anchowy61
914 Mesajlar - 3%
Samet Özeren
688 Mesajlar - 2%

Paylaş|

Yaklaşmayın Çocuğumu keserim !

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Sonraki
YazarMesaj
YSF
Moderatör
Moderatör
avatar
Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 38
Kayıt tarihi : 24/04/10

MesajKonu: Geri: Yaklaşmayın Çocuğumu keserim ! Ptsi 14 Haz. - 4:55

o paralara corsa dizelin sıfırını alırsın orta donanım tabi.
hatta sıfır focus hb benzinli collection var o fiyata bu ara kampanyada Smile
ama sanırım sen dizel düşünüyorsun.




Yaşamak bir dağa tırmanmak gibidir. Tırmandıkça yorgunluğunuz artar, nefesiniz daralır ama görüş açınız genişler..!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BARAN
Yönetim
Yönetim
avatar
Mesaj Sayısı : 3931
Nerden : Karşıyaka
Yaş : 40
Kayıt tarihi : 18/02/10

MesajKonu: Geri: Yaklaşmayın Çocuğumu keserim ! Ptsi 14 Haz. - 10:27

207 nin HDI si, Corsanın CDTI ına 10 basar haberin olsun.
Ben kesinlikle 207 HDI + Chip derim.




Kalk anam kalk, Allah aşkına kalk
bak mevsim umut mevsimi
papatya mevsimi, gül mevsimi
mevsim bahar
dağlar kar
suların coşup taştığı zamandır...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ALPER
Yönetim
Yönetim
avatar
Mesaj Sayısı : 1150
Nerden : Ankara ℂ⋆
Kayıt tarihi : 19/02/10

MesajKonu: Geri: Yaklaşmayın Çocuğumu keserim ! Ptsi 14 Haz. - 11:01

Samet Özeren demiş ki:
35 bin lira falan 2.el almayı düşünüyorum

Eğer 2. el düşünüyosan 35 bin liraya temiz focus titanium tdci alabilirsin.. Hiç gerek yok 207 ye veya corsaya.






Arabanın Deposuna Fare girse,Düşer kafayı yarar.. Exclamation

FocusClubTr

TIKLA [Radyo MyDonose]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
YSF
Moderatör
Moderatör
avatar
Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 38
Kayıt tarihi : 24/04/10

MesajKonu: Geri: Yaklaşmayın Çocuğumu keserim ! Ptsi 14 Haz. - 11:10

yeah




Yaşamak bir dağa tırmanmak gibidir. Tırmandıkça yorgunluğunuz artar, nefesiniz daralır ama görüş açınız genişler..!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Samet Özeren
Bölüm Moderatörü
Bölüm Moderatörü
avatar
Mesaj Sayısı : 688
Nerden : İst-Bahçelievler
Yaş : 30
Kayıt tarihi : 30/04/10

MesajKonu: Geri: Yaklaşmayın Çocuğumu keserim ! Ptsi 14 Haz. - 11:19

207 sadece GT düşünüyyorum 1.6 150 hp Focus artık listede değil malesef şimdi konuştum bayii ile hesap numaranızı söyleyin yatıralım dediler paranızı Ford Gerçek bi kere daha takdirimi kazandı herkese bu bayiiyi tavsiye ederim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
YSF
Moderatör
Moderatör
avatar
Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 38
Kayıt tarihi : 24/04/10

MesajKonu: Geri: Yaklaşmayın Çocuğumu keserim ! Ptsi 14 Haz. - 11:21

Aferin helal olsun Ford Gerçek'e.
alkış




Yaşamak bir dağa tırmanmak gibidir. Tırmandıkça yorgunluğunuz artar, nefesiniz daralır ama görüş açınız genişler..!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Samet Özeren
Bölüm Moderatörü
Bölüm Moderatörü
avatar
Mesaj Sayısı : 688
Nerden : İst-Bahçelievler
Yaş : 30
Kayıt tarihi : 30/04/10

MesajKonu: Geri: Yaklaşmayın Çocuğumu keserim ! Ptsi 14 Haz. - 16:40

Araç gümrükteymiş Smile siparişi iptal ettik hayırlısı olsun adam gümrükte deyince bi an düşündüm acaba diye =)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
uA_Y_C_A
Yönetim
Yönetim
avatar
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10

MesajKonu: Geri: Yaklaşmayın Çocuğumu keserim ! Ptsi 14 Haz. - 16:41

Al lan arabayı bu dünya ya birdaha geleceğini sanıyor musun Smile Smile Smile




Sizleri Focus III harici konularımıza da bekliyoruz yeah


'08 -Titanium-Fırtına Grisi-
Sarıyla Kırmızı bir ateştir kalplerde...
If we can't live together, we're going to die alone


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.focusclubtr.com
YSF
Moderatör
Moderatör
avatar
Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 38
Kayıt tarihi : 24/04/10

MesajKonu: Geri: Yaklaşmayın Çocuğumu keserim ! Ptsi 14 Haz. - 18:01

Yakup doğru söylüyor. al gitsin anasını satıyım. battı balık yan gider.
KK ahaha




Yaşamak bir dağa tırmanmak gibidir. Tırmandıkça yorgunluğunuz artar, nefesiniz daralır ama görüş açınız genişler..!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
esmerce
Moderatör
Moderatör
avatar
Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 39
Kayıt tarihi : 22/02/10

MesajKonu: Geri: Yaklaşmayın Çocuğumu keserim ! Ptsi 14 Haz. - 18:48

Ben olsam bir de bekar olsam 207 GT alırdım oh mis.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
YSF
Moderatör
Moderatör
avatar
Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 38
Kayıt tarihi : 24/04/10

MesajKonu: Geri: Yaklaşmayın Çocuğumu keserim ! Ptsi 14 Haz. - 18:49

Ondan sonra ver gazı vur sadomazo

Gülüş




Yaşamak bir dağa tırmanmak gibidir. Tırmandıkça yorgunluğunuz artar, nefesiniz daralır ama görüş açınız genişler..!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
esmerce
Moderatör
Moderatör
avatar
Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 39
Kayıt tarihi : 22/02/10

MesajKonu: Geri: Yaklaşmayın Çocuğumu keserim ! Ptsi 14 Haz. - 18:54

chathirti demiş ki:
Ondan sonra ver gazı vur sadomazo

Gülüş


heeee,aynen!


ama benzin istasyonunda nasıl bir etki tepki sonucuyla karşılaşırdım artık orası da meçhul,son sıcak kasırgasıyla Focus rekor kırarak 7 litre ortalama tüketim verisi verdi bugün, o bile canımı sıktı zati agla
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
YSF
Moderatör
Moderatör
avatar
Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 38
Kayıt tarihi : 24/04/10

MesajKonu: Geri: Yaklaşmayın Çocuğumu keserim ! Ptsi 14 Haz. - 18:57

onunda bşaına sıcak geçmiş napsın. Smile

bugün bi lpg sitesinin giriş sayfasında bi mizansengördüm o aklıma geldi sen deyince.

http://www.olgunlpg.com/

linki ana sayfanın solunda muhabbet başlıyor diye karikatür var .

muhaha




Yaşamak bir dağa tırmanmak gibidir. Tırmandıkça yorgunluğunuz artar, nefesiniz daralır ama görüş açınız genişler..!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
esmerce
Moderatör
Moderatör
avatar
Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 39
Kayıt tarihi : 22/02/10

MesajKonu: Geri: Yaklaşmayın Çocuğumu keserim ! Ptsi 14 Haz. - 19:06

Gülüş
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Samet Özeren
Bölüm Moderatörü
Bölüm Moderatörü
avatar
Mesaj Sayısı : 688
Nerden : İst-Bahçelievler
Yaş : 30
Kayıt tarihi : 30/04/10

MesajKonu: Geri: Yaklaşmayın Çocuğumu keserim ! Ptsi 14 Haz. - 19:24

yok yakup almam ben focusu daha bitti alıcak olsam etmezdim iptal :=) 207 gt bu pazar olcak altımda tüm gün bakıcam eğere beğenirsem alırım baktım yok corsa d acelemiz yok Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
YSF
Moderatör
Moderatör
avatar
Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 38
Kayıt tarihi : 24/04/10

MesajKonu: Geri: Yaklaşmayın Çocuğumu keserim ! Ptsi 14 Haz. - 19:26

Ne ettiki bu focus daha gelmeden sana. KK

hayırlısı olsun. inş. gönlüne ve kesene uygun bi araç bulursun.




Yaşamak bir dağa tırmanmak gibidir. Tırmandıkça yorgunluğunuz artar, nefesiniz daralır ama görüş açınız genişler..!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
esmerce
Moderatör
Moderatör
avatar
Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 39
Kayıt tarihi : 22/02/10

MesajKonu: Geri: Yaklaşmayın Çocuğumu keserim ! Ptsi 14 Haz. - 19:28

Corsa yı da OPC baksan bari 207 GT den sonra Corsa dizel çok farklı değil mi?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Samet Özeren
Bölüm Moderatörü
Bölüm Moderatörü
avatar
Mesaj Sayısı : 688
Nerden : İst-Bahçelievler
Yaş : 30
Kayıt tarihi : 30/04/10

MesajKonu: Geri: Yaklaşmayın Çocuğumu keserim ! Ptsi 14 Haz. - 19:42

Focus bana bişey etmedi focus gerçekten sınıfının bana göre en en iyisi sınıfındaki fiyatına göre.. İptal etme sebebimde para kalsın dedim böyle yaptık diğer türlü 3-5 kuruş kalıyordu

Gelelim şimdi araç konusuna benim şuanda 2 tane seçeneğim var

207 GT 1.6 150HP benzinli
CORSA D ENJOY(OLURSA COSMO ) 90 HP 6 İLERİ (BU ŞART) 1.3 CDTI

Bu pazar GT bakıcam kuzenime aldık geçenlerde incelemdim öyle bu pazar denicem baya bi uzun yola falan gidicem çünkü eğer çok üzerse beni yakıt konusunda corsa d tek seçenek gibi şimdilik Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Samet Özeren
Bölüm Moderatörü
Bölüm Moderatörü
avatar
Mesaj Sayısı : 688
Nerden : İst-Bahçelievler
Yaş : 30
Kayıt tarihi : 30/04/10

MesajKonu: Geri: Yaklaşmayın Çocuğumu keserim ! Ptsi 14 Haz. - 19:43

esmerce demiş ki:
Corsa yı da OPC baksan bari 207 GT den sonra Corsa dizel çok farklı değil mi?

yok abi ben benzinli alırsam gt alıcam dizel seçersem corsa d alıcam opc falan gerek yok
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
YSF
Moderatör
Moderatör
avatar
Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 38
Kayıt tarihi : 24/04/10

MesajKonu: Geri: Yaklaşmayın Çocuğumu keserim ! Ptsi 14 Haz. - 19:45

senin için hayırlısı neyse o olsun Samet'cim.
ben focus konusunda takılıyordum zaten sana. ciddi olarak demedim onu. durumunu anlatmıştın zaten daha önce.




Yaşamak bir dağa tırmanmak gibidir. Tırmandıkça yorgunluğunuz artar, nefesiniz daralır ama görüş açınız genişler..!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Samet Özeren
Bölüm Moderatörü
Bölüm Moderatörü
avatar
Mesaj Sayısı : 688
Nerden : İst-Bahçelievler
Yaş : 30
Kayıt tarihi : 30/04/10

MesajKonu: Geri: Yaklaşmayın Çocuğumu keserim ! Ptsi 14 Haz. - 19:47

üzülmedim değil iptale artık focus III gelsin bakarız diyelim ahaha
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
YSF
Moderatör
Moderatör
avatar
Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 38
Kayıt tarihi : 24/04/10

MesajKonu: Geri: Yaklaşmayın Çocuğumu keserim ! Ptsi 14 Haz. - 19:50

kısmet artık. o zamana merso düşünmezsen tabi. ahaha




Yaşamak bir dağa tırmanmak gibidir. Tırmandıkça yorgunluğunuz artar, nefesiniz daralır ama görüş açınız genişler..!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Samet Özeren
Bölüm Moderatörü
Bölüm Moderatörü
avatar
Mesaj Sayısı : 688
Nerden : İst-Bahçelievler
Yaş : 30
Kayıt tarihi : 30/04/10

MesajKonu: Geri: Yaklaşmayın Çocuğumu keserim ! Ptsi 14 Haz. - 20:44

C serisinde gözüm var Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
uA_Y_C_A
Yönetim
Yönetim
avatar
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10

MesajKonu: Geri: Yaklaşmayın Çocuğumu keserim ! Ptsi 14 Haz. - 20:46

Dışı güzel...İçi tırt...Bir önce ki C kasa daha baba araba Wink yeah




Sizleri Focus III harici konularımıza da bekliyoruz yeah


'08 -Titanium-Fırtına Grisi-
Sarıyla Kırmızı bir ateştir kalplerde...
If we can't live together, we're going to die alone


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.focusclubtr.com
esmerce
Moderatör
Moderatör
avatar
Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 39
Kayıt tarihi : 22/02/10

MesajKonu: Geri: Yaklaşmayın Çocuğumu keserim ! Ptsi 14 Haz. - 20:53

Bence de.

Yeni C de, eski C de var ailede, eskisinin içi daha kaliteli ve prestijliyken yenisi herhangi bir kaliteli aracınki gibi..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Yaklaşmayın Çocuğumu keserim !

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön
6 sayfadaki 12 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Focus Club Tr :: Üyeler :: Tanışma-
İstatistikler - Top 10
En Çok Yazan
Yeni Konu / Mesaj
Kullanıcı AdıMesajları
Konu
Tarih
Yazan
uA_Y_C_A
9260 Mesajlar - 29%
YSF
5163 Mesajlar - 16%
esmerce
4642 Mesajlar - 14%
BARAN
3931 Mesajlar - 12%
drmert
2899 Mesajlar - 9%
siyah&beyaz
2446 Mesajlar - 8%
ALPER
1150 Mesajlar - 4%
madmax5
1092 Mesajlar - 3%
Anchowy61
914 Mesajlar - 3%
Samet Özeren
688 Mesajlar - 2%
SATILIK 2009 SONRASI ST ÖN IZGARA
2011 model arabamdan soğudum
Focus II sık karşılaşılan sorunlar
Ford Focus Comfort 2011 hakkında km sorunu.?
Yeni focus Fiyatları Belli Olmaya Başladı...
Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı
Focus 2010 Trend
Bende Focuslandım
Yeni C Max hoparlör yardım öneri
Far Değişimi
Perş. 14 Tem. - 8:30
Perş. 30 Haz. - 6:07
Ptsi 20 Haz. - 22:13
Ptsi 6 Haz. - 22:15
Cuma 1 Nis. - 15:54
Cuma 1 Nis. - 8:26
Cuma 1 Nis. - 8:17
Cuma 1 Nis. - 8:14
Perş. 31 Mart - 22:11
Perş. 31 Mart - 21:53
kralcuneyt
YSF
aramasorma
cihangfb
blade20
YSF
YSF
uA_Y_C_A
posta464
Samet Özeren
forum kurmak | © phpBB | Bedava yardımlaşma forumu | Suistimalı göstermek | Ücretsiz blogunuzu yaratın